حل مشکلات شهرک امیرکبیر در دستور کار شورای شهر شهرضا

رئیس شورای شهر شهرضا گفت: این شورا مصمم به حل مشکلات خدماتی مالکان زمین‌ها و املاک تجاری شهرک امیرکبیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی صالحپور در جلسه علنی شورای شهر شهرضا عنوان کرد: باتوجه به جلسه‌ای که با تعدادی از کسبه شهرک امیرکبیر برگزار شد مشکلات و خواسته‌ای این افراد بررسی و حل و پیگیری آنها در دستور شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل برخی از کسبه شهرک امیرکبیر شهرضا نداشتن آب، گاز و تلفن بود، این در حالی است که انجام هرکاری در این منطقه نیازمند استفاده از آب است تاجایی که در بعضی از این مناطق آب‌رسانی با تانکر انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا اظهار کرد: نصب کارت‌خوان و دزدگیر نیز از جمله دیگر نیازهای کسبه حاضر در این شهرک بود که تأمین آن نیازمند وجود خطوط مخابراتی است.

صالحپور از تصویب واگذاری ۳۹۸ متر زمین به اداره گاز شهرستان شهرضا جهت نصب تأسیسات گازرسانی در این منطقه خبر داد و افزود: به‌زودی مشکل تأمین گاز و گرمایش این شهرک حل خواهد شد.

وی بیان کرد: مقرر شد ۲ نفر نماینده از بین کسبه شهرک امیرکبیر شهرضا برای پیگیری مشکلات و رابطه با اعضای شورای شهر انتخاب و معرفی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا تأکید کرد: اگر بخواهیم مبلمان شهری شهر، سالم و تمیز باشد لازم است بعضی از مشاغلی که وجودشان نیاز است اما در شهر نمی‌توانند به‌خوبی فعالیت کنند به ‌جای دیگر منتقل شوند اما پیش از این اقدام، تأمین امکانات اولیه برای آن‌ها ضروری است.

صالحپور ادامه داد: تا زمانی که امکانات اولیه کسبه مستقر در شهرک امیرکبیر شهرضا برطرف نشده باشد، سایر کسبه از حضور در این شهرک استقبال نمی‌کنند.

کد خبر 323916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.