برگزاری سومین نشست «شب‌های شعر حوضخانه» در قلمستان

دفتر تخصصی ادبیات و زبان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان سومین برنامه «شب های شعر حوضخانه» را با حضور میلاد عرفان پور برگزار می کند.

به گزارش ایمنا، این برنامه با هدف فراهم کردن مکانی جهت شعرخوانی و شناخت شاعران و همچنین جمع آوری اشعار شاعران و انتشار آن در فضای مجازی یا تدوین کتاب و همچنین ایجاد تریبونی برای شعرخوانی شاعران جوان برنامه ریزی شده است.

شب‌های شعر حوضخانه از سوی دفتر تخصصی ادبیات و زبان و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و به درخواست شاعران اصفهانی چهارشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۶ با حضور "میلاد عرفان پور" در محل حوضخانه الغدیر واقع در خیابان علامه امینی، باغ غدیر برگزار خواهد شد.

میلاد عرفان پور شاعر جوان، متولد ۱۳۶۷ شیراز و ساکن تهران است و سابقه ۱۲ سال فعالیت در حوزه شعر دارد، این عضو بنیاد ملی نخبگان، تا به حال  مقام های بسیاری را در ده ها جشنواره شعر از آن خود کرده است که از آن جمله می توان به مقام اول جشنواره جوان خوارزمی ۱۳۸۵، کسب سرو زرین جشنواره بین المللی شعر فجر ۱۳۸۶، کسب جایزه ادبی قیصر امین پور ۱۳۸۶، برگزیده جشنواره تقریب مذاهب اسلامی ۱۳۸۹، برگزیده شب شعر بزرگ عاشورا در چهار سال ۸۴ تا ۸۸ اشاره کرد./

کد خبر 323552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.