دیدار دوچرخه سوار بوشهری با خانواده شهید حججی

نجف آباد- اسماعیل مسیح گل جوان ۳۵ ساله اهل دشتستان استان بوشهر که تا پیش از این چندین بار با دوچرخه و یا به صورت پیاده مسافت های بعضا طولانی را با هدف انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی طی کرده بود، پیش از ظهر دیروز با خانواده شهید حججی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد در این دیدار که پس از حضور بر مزار پاسدار شهید محسن حججی برگزار شد، مسیح گل در سخنانی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء گفت: تمامی امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهیدان از جمله مدافعان حرم هستیم و حداقل کاری که از عهده ما بر می آید، زنده نگه داشتن چنین ارزش هایی است.

وی که قصد دارد طی روزهای آینده همراه با گروهی از ورزشکاران قله دماوند را به یاد شهید حججی فتح کند، اظهار داشت: این افتخار را دارم که به نمایندگی از تمامی مردم دشتستان و استان بوشهر، از خانواده این شهید بزرگوار که زینب وار رسالت شهیدشان را ادامه می دهند، تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه هم لوح هایی اهدایی از سویی برخی مراکز دولتی و مردمی استان بوشهر همچون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این استان به خانواده شهید تقدیم شد.

پدر شهید حججی نیز طی این دیدار با اشاره به بیدار شدن دل های پاک جوانان گوشه و کنار دنیا بر اثر حماسه شهادت محسن بیان داشت: ورزشکاران و جوانان باید همه جا و همه وقت امثال این شهید را همراه خود بدانند و تلاش کنند که هر قدمی که بر می دارند در مسیر رضای خداوند و تحقق اهداف شهداء باشد.

وی با اشاره به فعالیت شهید حججی در یکی از سبک های کاراته اضافه کرد: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم، می توانیم به نوعی رسالت شهداء را ادامه دهیم.

اسماعیل مسیح گل پیش از این اقداماتی مانند ۲۶۰ کیلومتر رکاب زنی بین شهرهای برازجان تا شیراز با شعار حمایت از بیماران سرطانی، دوچرخه سواری بین بوشهر و شیراز با شعار «پرواز با کتاب» و حرکاتی مشابه در راستای مبارزه با استفاده از مواد مخدر را انجام داده بود./

کد خبر 323357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.