بی تفاوتی نسبت به ناهنجاری ها مشکلات اجتماعی را افزایش می دهد

تیران-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: مشکلات و پیامدهای منفی بی تفاوتی مردم در جامعه فراگیر و متوجه همگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام عزت الله محبی، در جمع مسئولان شهرستان تیران و کرون به مناسب هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی مسئولیت مهم بر عهده افراد است، اظهار داشت: بی تفاوتی و بی توجهی نسبت به مسئولیت اجتماعی شایسته انسان موثر اجتماعی نیست و این بی تفاوتی و بی توجهی تبعات اجتماعی به بار می آورد.

وی افزود: مشکلات و پیامدهای منفی بی تفاوتی مردم در جامعه فراگیر و متوجه همگان است و هر چقدر بی تفاوتی در جامعه افزایش یابد و کارها بر عهده مسئولان و دیگران گذاشته شود آنگاه مشکلات رفع نخواهد شد و بار و تبعات اجتماعی آن نیز افزایش می یابد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت اجتماعی است، بیان داشت: بی تفاوتی نسبت به ناهنجاری ها مشکلات اجتماعی را افزایش می دهد و همگان نسبت به ناهنجاری ها با رفتار پسندیده و مثبت و سازنده باید این کار را انجام دهند و تقاضا ورود نیروی انتظامی را نداشته باشند.

وی ادامه داد: ورود پلیس به ناهنجاری ها برای دستگیری و برخورد قانونی آخرین گزینه و مرحله است که البته پلیس در خصوص امر به معروف و نهی از منکر فعالیت های فرهنگی و تذکر لسانی انجام می دهد و اما برخورد قانونی و دستگیری مرحله آخر است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه فضای مجازی تهدیدهایی دارد، تصریح کرد: تبدیل این تهدیدها به فرصت و بهره گیری از فرصت های فضای مجازی نیازمند فعالیت فرهنگی و حضور افراد توانمند برای عرضه مطالب ارزشمند است.

وی یادآورشد: مشکلات موجود در فضای مجازی تهدیدهایی علیه بنیان خانواده بوده که سست کردن این بنیان ارزشمند و فروپاشی آن از جمله تهدیدها است.

کد خبر 323353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.