سپاه جزءخطوط قرمز نظام و انقلاب است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: سپاه یکی از خطوط قرمز نظام است و این نهاد مقدس در قلب ملت ایران جای دارد زیرا حافظ امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تقوای الهی اظهار کرد: توجه به ارزش های الهی، عزاداری ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و توجه به نماز جمعه و جماعت نشانه داشتن تقوا است.

 امینی با اشاره به شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب در سال ۶۱ به دست منافقان، از دست دادن شهدای محراب را خلأ بزرگی برای جامعه دانست و افزود: این نوع شهادت ها در راه احیای دین، باعث تداوم اهداف عاشورای ابا عبدالله (ع) و موجب بالندگی اسلام و بیمه شدن ارزش های انقلابی می شود.

وی با تاکید بر دشمنی های آمریکا در حق مردم کشورهای اسلامی، جنگ افروزی را عامل کسب درآمد برای تاجران سلاح در دنیا و رونق تجارت نحس و نجس آمریکا عنوان کرد.

خطیب جمعه نطنز گفت: آمریکا امروز با تکبر از برخی معاهدات بین المللی خارج می شود که یونسکو و برجام نمونه بارز آن است، اگر چه برجام راه حل مشکلات کشور نبود اما بعد از آن ده ها مورد تحریم های سخت به ما تحمیل شد و تنها سودی که داشت این بود که چهره واقعی آمریکایی ها بیش از پیش برای همه نمایان شد.

وی با اشاره به خنثی شدن توطئه های منطقه ای دشمنان اسلام توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: آمریکا ۴۰ سال در برابر جمهوری اسلامی ایران طعم تلخ شکست را چشیده است و امروز با تحریم سپاه که به مثابه فرزند مردم است نمی تواند مردم ایران را تروریست بخواند.

حجت الاسلام امینی اضافه کرد: سپاه یکی از خطوط قرمز این ملت است و در قلب آن ها جای دارد، امروزه عشق به سپاه در بین همه کشورهایی که سپاه برای دفاع از مردم به آن قدم گذاشته است بیش از پیش شده است.

وی تاکید کرد: سپاه هر کجا قدم می گذارد امنیت و آرامش را برای مردم آن کشورها به ارمغان آورده است و نمونه بارز آن تلاش برای نابودی داعش و تحقق این مهم در آینده ای بسیار نزدیک است.

امام جمعه نطنز افزود: روزگاری عراقی ها در برابر سپاه اسلام می جنگیدند ولی امروز آن ها تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی برای نابودی دشمنان دین خدا می جنگند و باور این موضوع برای آمریکایی ها سخت است.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که یا باید از منطقه و خاورمیانه بروند یا اگر مرتکب حماقتی در رابطه با بحت موشکی ما شوند، سیبل سلاح های ما شده و همه مزدوران آن ها از بین خواهند رفت.

حجت الاسلام امینی با تقدیر از سخنرانی اخیر رئیس جمهوری علیه آمریکا،  این سخنرانی را انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان در سه قوه انتظار می رود تا در خط ولی فقیه قرار گرفته، از دشمن نترسند و شفاف و با موضع مشخص در برابر دشمن بایستند.

کد خبر 323157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.