تکمیل و تامین اعتبار طرح های راهسازی فریدن+تصاویر

فریدن - با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان فریدن، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و سرپرست معاون ساخت وتوسعه راه‌ها از طرح های راهسازی فریدن بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  اکبر ترکی در حاشیه بازدید معاونان وزرات راه و شهرسازی از طرح های راهسازی این شهرستان،  اظهار داشت: معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در این بازدید در خصوص تکمیل و تامین اعتبار پروژه های مورد نظر قول مساعدت داد.

 نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  عملیات ساخت جاده داران- درود و نیز  پلیس ‌راه دامنه تا خوانسار بر اساس تعهد وزارت راه و شهرسازی قرار است تا پایان سال ۹۶  به بهره ‌برداری برسد.

وی  از احداث و تکمیل باند دوم شهرکرد- بن-داران  وجاده چادگان- رزوه  در سال جاری خبر داد و  با اشاره به مشکلات جاده‌های شهرستان چادگان گفت: جاده اصفهان- چادگان و جاده داران -چادگان  به دلیل تردد بالا لازم است که دو بانده شود.

ترکی با اشاره به موضوع کنارگذرهای شهرداران و حادثه‌هایی که در این محور اتفاق می‌افتد، گفت: در طراحی قبلی، باند رفت از بالای شهر داران و باند برگشت از پایین از شهر داران عبور می‌کرده است که به دلیل کبود اعتبار تنها یک مسیر به‌ عنوان محور مواصلاتی ساخته‌شده و یک محور دیگر باقی‌مانده است  که هم‌اکنون به‌صورت موقت نقطه حادثه‌خیز پل قفر ایمن‌سازی شده است.

به گزارش ایمنا؛ معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌ها به همراه فرماندار،  نماینده مردم  فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ، معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی و زنده رود، شهرداران شهرهای داران و دامنه و جمعی از مسئولان شهرستان از پروژه ها و نیازهای حوزه راه و شهرسازی شهرستان فریدن بازدید نمودند.

در این بازدید در خصوص تسریع در اجرای پروژه جاده کمربندی داران، تامین اعتبار جهت ورودی و خروجی شرقی شهر داران ، احداث کمربند جنوبی شهر داران و اتصال به جاده بن – چادگان – داران - خوانسار ، اصلاح پل نهرخلج ، روکش آسفالت  روستایی نماگرد – ننادگان ، احداث تقاطع غیر هم سطح پلیس راه دامنه ، پیگیری شروع عملیات راه آهن اصفهان – داران – الیگودرز بحث و تبادل نظر گردید .

محور داران - دامنه - الیگودرز یکی از مهم ترین محورهای غرب اصفهان و به عنوان شاهرگ حیاتی استان در اتصال به غرب کشور به حساب می آید که در طی چند سال اخیر با وقوع تصادفات پی در پی به جاده مرگ شهرت یافته است.

کد خبر 323105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.