آتش‌سوزی جهان ترمز یک فوتی و ۲ مصدوم درپی داشت

کاشان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی شرکت جهان ترمز در شهرک صنعتی راوند کاشان یک فوتی و ۲ مصدوم درپی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی افزود: مقارن ساعت ۱۶:۳۷روز چهارشنبه ۱۹مهرماه وقوع یک فقره آتش سوزی در شرکت جهان ترمز درشهرک صنعتی راوند کاشان به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد ومتعاقب آن خودروهای اطفائیه در محل حاضر وبا توجه به حجم گسترده آتش سوزی، سایر  تجهیزات لازم به محل گسیل و نسبت به اطفاء حریق کامل اقدام شد.
وی اظهار داشت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است، متاسفانه کارگر درحال کاردرشرکت فوت کرد و ۲ مصدوم ناشی از استنشاق دود در حادثه فوق توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: ۱۱ نفراز ماموران  ایستگاه های ۱، ۲و۳عملیاتی  آتش نشانی کاشان با استفاده از ۳ خودروی اطفائیه، آبرسان و پشتیبانی و با همکاری واحد آتش نشانی شهرک صنعتی راوند، ب اتلاشی موثر موفق به مهار و اطفاء حریق شدند و از گسترش آن و سرایت به سوله ها و کارخانجات  مجاور جلوگیری کردند.
مجدالاشرافی ازکلیه متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعایت استانداردها  توصیه هاو ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی گرفته  و در اولین فرصت، وقوع سوانح را به شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.

کد خبر 323004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.