گروه قبلی حداقل تلاش می‌کردند پیگیر پرونده پدرم باشند

بهمن کیارستمی پسر مرحوم عباس کیارستمی در واکنش به حرف های ایرج فاضل نوشت: آیا مرگ پدرم کاه بوده؟ خطای پزشکی کاه است؟ مرگ یک بیمار به دلیل خطای پزشکی کاه است؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، روز گذشته ایرج فاضل رئیس جدید سازمان نظالم پزشکی در مصاحبه ای نسبت به تشکیل دادگاه ویژه برای پزشک معالج کارگردان ایرانی اعتراض کرد. حرف های وی واکنش شدید طرفداران عباس کیارستمی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت.  

بهمن کیارستمی در واکنش به حرف های ایرج فاضل می گوید: «تا قبل از تغییر رییس سازمان نظام پزشکی، گروه قبلی حداقل تلاش می‌کردند تا به نوعی پیگیر پرونده پدرم باشند اما از زمانی که گروه جدید مستقر شده به طور کلی همه چیز تغییر کرده است. من تعجب می‌کنم چطور آقای فاضل می‌گوید نتیجه پرونده پدرم مشخص شده؟ در جلسه آخری که با وزیر بهداشت و رییس قبلی سازمان نظام پزشکی داشتیم، ‌ قرار بر این شد که این پرونده در کمیسیون عالی نظام پزشکی بررسی شود. با آمدن رییس جدید اما این اتفاق رخ نداد و حالا می‌گویند نتیجه پرونده مشخص شده است.»

پسر مرحوم عباس کیارستمی به رابطه پزشک معالج پدرش با ایرج فاضل هم اشاره کرده است و می نویسد: «همان زمان که پدرم تازه فوت شده بود، ایشان رییس انجمن جراحان بودند و چند بار به بیمارستان سر زدند. صحبت‌های ایشان در این مورد بود که ماجرا را با صحبت و گفت‌وگو تمام کنیم. پزشک معالج پدرم نیز به صورت عجیبی صحبت‌ها و حرف‌های آقای فاضل را گوش می‌کردند با وجود اینکه رییس سازمان نظام پزشکی فرد دیگری بود. مثلا به دکتر میر می‌گفتیم حداقل یک بار در مورد این پرونده با رسانه‌ها صحبت کن و او جواب می‌داد هر چی آقا فاضل بگویند.»

پسر خالق خانه دوست کجاست در آخر از دلشکستن ها گلایه می کند: «جمله آخر رییس سازمان نظام پزشکی بیشتر از همه من را ناراحت کرد. ایشان گفته‌اند متاسفانه همیشه سعی می‌کنیم از کاه، کوه بسازیم و خبررسانی‌های ما خوب و دقیق برای مردم نیست. سوال من از آقای فاضل این است که منظورشان از کاه چیست؟ آیا مرگ پدرم کاه بوده؟ خطای پزشکی کاه است؟ مرگ یک بیمار به دلیل خطای پزشکی کاه است؟»

کد خبر 322602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.