دوری یک و نیم ماهه رجب‌زاده از میادین فوتبال

مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط داخلی زانو، ۴ تا ۶ هفته از میادین فوتبالی دور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ورزش سه، ذوب‌آهن در ابتدای فصل کاپیتان دوم تیمش قاسم حدادی‌فر را به دلیل پارگی رباط صلیبی حداقل تا پایان سال از دست داد.

حالا در ادامه بدشانسی‌های این تیم مهدی رجب‌زاده کاپیتان اول سبزپوشان نیز که به نظر می‌رسید آسیب دیدگی‌اش زیاد جدی نباشد، پس از MRI پزشکان در تهران مشخص شد که ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

رجب‌زاده در همین خصوص وضعیت خود را تشریح کرد: الان در حال برگشت از تهران هستم. امروز پیش دکتر نوروزی بودم و پیش یکی از همکاران متخصص ایشان رفتیم و از پایم MRI گرفته شد. پس از بررسی گفتند که ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهم بود.

وی ادامه می‌دهد: در ابتدا فکر نمی‌کردم مصدومیتم اینقدر طولانی شود. چند روز استراحت کردم و دوباره به تمرینات بازگشتم ولی دردم شدیدتر شد. البته MRI اول که در اصفهان گرفته شد زیاد دقیق نبود؛ بعضی اوقات این اتفاقات در اصفهان رخ می‌دهد. حالا تا ۲ هفته باید فیزیوتراپی و آب درمانی کنم و بعد از ۲ هفته می‌توانم به تمرینات اضافه شوم و انفرادی تمرین کنم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه به مشهد سفر خواهد کرد یا خیر و همینطور دیدار برابر پدیده و اهمیت این دیدار صحبت کرد :خیلی دلم می‌خواهم بروم. فردا سر تمرین می‌روم تا اگر صلاح دانستند بروم، اما فکر می کنم اگر بمانم و استراحت کنم بهتر است. در این مدت هم تیم تمرینات خوبی انجام داده است. در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده هم باشیم. به نظر من دیگر فرصت از دست دادن امتیاز نداریم. ضمن اینکه می‌دانیم بازی سختی مقابل پدیده داریم. پدیده قوی فوتبال بازی می‌کند و انسجام خوبی دارد.
بازیکن تیم ذوب‌آهن در مورد انجام دیدارهای این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم اضافه کرد: قرار بود برای انجام بازی های خانگی به قم برویم، ولی مثل اینکه مسئولین استان در حال رایزنی هستند تا در اصفهان بازی کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن صحبت‌های خود را اینگونه پایان داد: از مردم می‌خواهم دعا کنند تا زودتر خوب شوم. از اینکه ۱.۵ ماه از چیزی که عاشقش هستم دور می‌شوم ناراحتم و امیدوارم زودتر به فوتبال برگردم.

کد خبر 322569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.