خرید تضمینی ۲۲۰ هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان/اتمام خرید تضمینی کلزا در استان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان از خرید ۲۲۰ هزارتُن گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رضا نیک نداف با اعلام این خبر، اظهار داشت: با پایان یافتن خرید تضمینی گندم در استان اصفهان، این میزان محصول به نرخ تضمینی ۱۳ هزار ریال برای گندم معمولی و ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال برای گندم دروم با افت ۲ و ۴ از کشاورزان استان اصفهان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه شروع خرید گندم با قیمت تضمینی از کشاورزان استان اصفهان در سال جاری از ۲۷ اردیبهشت از مناطق گرمسیری آغاز شد، گفت: آخرین محموله های گندم از مناطق سردسیر استان اصفهان نیز روهای گذشته تحویل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: این میزان گندم ( ۲۲۰ هزار تُن) از کشاورزان شهرهای کاشان، اردستان، نطنز، آران و بیدگل، نایین، اصفهان، نجف آباد، لنجان، فلاورجان، شهرضا، دهاقان، مبارکه، برخوار، شاهین شهر و میمه، گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین و میاندشت خریداری شده است.

وی همچنین از خرید یک هزار و ۱۴۶ تُن کلزا با قیمت تضمینی از کشاورزان این استان خبر داد و افزود: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان نیز به پایان رسید و امسال یک هزار و ۱۴۶ تُن کلزا به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان اصفهان خریداری شد.  

نیک نداف تاکید کرد: تمام بهای کلزای خریداری شده به نرخ تضمینی به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: امسال دانه روغنی کلزا توسط مراکز خرید مستقر دراستان با نرخ تضمینی هر کیلوگرم ۲۷ هزار و ۸۳۰ ریال با رطوبت ۱۰ درصد و ناخالصی ۲ درصد خریداری شده است.

کد خبر 322442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.