رجب‌زاده همچنان دور از دسترس قلعه‌نویی

با اینکه به خاطر حضور چنددقیقه‌ای در دیدار با سایپا به نظر می‌رسید که مهدی رجب‌زاده از دیدارهای آتی در دسترس سرمربی ذوب‌آهن خواهد بود اما برخلاف تصور، مصدومیت این بازیکن باتجربه هنوز بهبود نیافته است.

به گزارش ایمنا، مهدی رجب‌زاده پس از آنکه در بازی با نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر در ترکیب اصلی ذوب‌آهن قرار گرفت و یکی از ۲ گل تیم اصفهانی در آن مسابقه منتهی به تساوی را به ثمر رساند دیگر در میادین فوتبال رؤیت نشد و در این فاصله بازی با فجر سپاسی از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی و دیدار با تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته‌های ششم و هفتم لیگ برتر را از دست داد تا اینکه در آخرین دقیقه از دیدار با سایپا از هفته هشتم به جای مهدی مهدی‌پور به زمین آمد و بالاخره پس از بیش از یک ماه غیبت برای ذوب‌آهن بازی کرد.

اکنون خبر رسیده که با وجود حضور چند دقیقه‌ای در بازی با سایپا مصدومیت رجب‌زاده هنوز بهبود نیافته است و او به همین دلیل دیدار آخر هفته برابر پدیده را هم از دست خواهد داد.

آسیب‌دیدگی کاپیتان اول ذوب‌آهن به مانند کاپیتان دوم این تیم از ناحیه زانوست هرچند که از حیث وخامت قابل‌قیاس با مصدومیت شدید قاسم حدادی‌فر نیست.

کد خبر 322382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.