هجمه به قوه‌قضاییه توطئه دشمن است/تضعیف قوه قضاییه نسخه جدید دشمنان نظام است

لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت: اینکه یک کانال تلگرامی با محتوائی نفاق‌گونه و سراپا دروغ، به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی به پخش شایعه در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی می پردازد، جای بسی تامل دارد لذا مسئولان مربوطه باید در این خصوص پاسخ گو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام والمسلمین زارعی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ورنامخواست اظهار کرد: بخشی از امنیت و آرامش حاکم در جامعه، حاصل تلاش‌ها و زحمات پرسنل نیروی انتظامی است و لذا همگی باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی افزود: باید توجه داشت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم بوده که با اقتدار، شجاعت و صلابت، در مقابله با هر نوع ناامنی، ایجاد شرارت و بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی نقشی اساسی دارند و بدون تردید امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر این غیورمردان است.

امام جمعه ورنامخواست با اشاره به اینکه تولید امنیت یک محصول جمعی است که جز با همکاری خود مردم و تلاش نیروی انتظامی ودیگر دستگاه های امنیتی میسر نسیت ، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف ابتدا باید فضایی امن و آرام در جامعه حاکم باشد و برقراری این مهم در نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی و نظامی است لذا برای برقراری و حفظ این امنیت حاکم باید به وحدت بین نیروی انتظامی و مردم توجه شود چراکه همکاری و تعامل مردم در این عرصه ضروری است.

وی با بیان اینکه وحدت بین مردم و نیروهای انتظامی در ارتقای امنیت نقش آفرین است، ادامه داد: از این رو همه باید پیگیر مشکلات شهر و جامعه بوده و در برقراری امنیت و آرامش در شهر و جامعه مان کمک کار نیروی انتظامی باشیم.

زارعی اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام طول سال و تمامی تعطیلات و مناسبت ها در حال انجام ماموریت و خدمتگزاری به مردم است و قطعا این اقدامات و زحمات آنان در بحث برقراری و حفظ نظم و امنیت نزد خداوند ماندگار است.

وی عنوان کرد: پلیس ما در فضایی خدمت می کند که بسیار پیچیده است و این پیچیدگی علم وهنر می خواهد که بحمدالله نیروی انتظامی از این موهبت الهی بخوبی برخوردار است و این افتخار است که نیروی انتظامی در کشور این هنر را دارد که اقتدار را حفظ کند.

امام جمعه ورنامخواست در ادامه با اشاره به اینکه باید به این نکته توجه داشت که همه ما مدیون شهدا هستیم و آنهایی که از شهداء غافلند، ضرر کرده اند، بیان کرد:آشنائی با شهداء‌ و فرهنگ شهادت الگوئی سعادتمند است لذا همه ما و بخصوص پایگاه های بسیج شهر ورنامخواست باید در زمینه آشنائی جوانان با شهداء  همت وافری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عظمت وجودی، صفا و اخلاص شهید حججی، آنچنان بود که دنیا را تکان داد و این نشان دهنده  این است که خط شهادت، گم شدنی نیست و فرهنگ شهادت، فرهنگی پویا است.

زارعی اذعان کرد: امام راحل فرهنگی را در میهن اسلامی بنیان گذاشتند و آن پیوند شهادت برای دفاع از اسلام با غیرت ایرانی است و این فرهنگ تا قیامت در کشور ما ماندگار خواهد بود چراکه در سال 42 امام راحل فرمودند سربازان من در گهواره هستند.

وی متذکر شد: مفاهیم عاشورایی که به نسل‌های مختلف منتقل شد، از آنها پیروان راه پیامبر(ص)، امامان معصوم و امام حسین(ع) ساخت لذا باید گفت فرهنگ شهادت از نسل اول انقلاب شروع شد و به ما رسید و جوان‌های امروزی به عشق اهل‌بیت، عشق دفاع از حرم امامان معصوم(ع) و عشق دفاع از محور مقاومت به سوریه و عراق می‌روند و مبارزه می‌کنند.

امام جمعه ورنامخواست تاکید کرد: مدافعان حرم ادامه‌دهنده راه رزمندگان و شهدایی هستند که در دوران دفاع مقدس، هشت سال با دشمن مبارزه کردند لذا باید گفت فرهنگ شهادت و دفاع قابل مصادره نیست و همه نسل‌ها را در برمی‌گیرد. معتقدم فرهنگ شهادت که در همه نسل‌ها وجود دارد، یکی از راه‌های صدور انقلاب اسلامی‌ به همه دنیاست.

وی در پایان گفت: اینکه یک کانال تلگرامی با محتوائی نفاق‌گونه و سراپا دروغ، به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی به پخش شایعه در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی می پردازد، جای بسی تامل دارد لذا مسئولان مربوطه باید در این خصوص پاسخ گو باشند.

کد خبر 322271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.