برای حضور لئوناردو در میدان ITC او باید صادر شود/ هنوز در کورس قهرمانی هستیم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: برای اینکه بازیکن برزیلی تیم بتواند در بازی روز چهارشنبه مقابل مس سنگون ورزقان در ترکیب باشد باید ابتدا ITC او صادر شود و در نهایت هم نظر سرمربی تیم مهم است.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند، اظهار کرد: پس از آخرین بازی مقابل فرش آرا مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بازیکنان چند روزی استراحت داشتند و دوباره تمرینات تیم البته بدون حضور ملی‌پوشان از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال آسیایی داخل سالن در ازبکستان برگزار شد و پنج نفر از بازیکنان گیتی‌پسند به همراه تیم ملی در این تورنمنت حضور داشتند. ملی‌پوشان از روز شنبه به جمع تیم اضافه می‌شوند و در تمرینات حضور دارند و آماده بازی مقابل مس سونگون ورزقان در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه به میزبانی تبریز خواهیم شد.

 قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. در مدتی که لیگ به دلیل مسابقات آسیایی داخل سالن تعطیل بود مربیان سایر بازیکنان را از نظر فنی آماده کردند و از لحاظ بدنی نیز بازیکنان آماده هستند و بازیکن محروم و مصدومی نداریم.

عراقی‌زاده اضافه کرد: از آن‌جایی که ملی‌پوشان تیم درگیر مسابقات داخل سالن آسیا بودند، کمی نگران خستگی آن‌ها هستیم، چون بازی‌های سنگینی در این رقابت‌ها داشته‌اند و به هر حال بدن‌های خسته‌ای دارند.

وی در مورد عقد قرارداد با بازیکن برزیلی خاطرنشان کرد: لئوناردو دسیلوا روز دوشنبه سوم مهرماه وارد تهران شد. صبح روز سه‌شنبه نیز در دفتر گیتی‌پسند با مسئولان باشگاه جلسه‌ای داشت و عصر همان روز نیز در اصفهان تست پزشکی انجام داد. روز گذشته نیز برای انجام تست پزشکی به تهران رفت. اگر مورد خاصی نباشد از بعدازظهر امروز در تمرینات تیم حاضر می‌شود.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در مورد حضور لئو در بازی روز چهارشنبه مقابل مس سونگون اضافه کرد: در مرحله اول باید ITC بازیکن از فدراسیون برزیل برسد و در نهایت با تشخیص سرمربی تیم می‌تواند در ترکیب تیم حضور داشته باشد.

عراقی‌زاده در مورد عملکرد تیم گیتی‌پسند از ابتدای مسابقات لیگ تا کنون، تصریح کرد: تا الان که تیم عملکرد خوبی داشته است و از کادر فنی و بازیکنان راضی هستیم.

وی افزود: گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا پنج بازی‌ فشرده و سنگین با تیم‌هایی از ژاپن، چین، تایلند، قطر و لبنان انجام داد و با وجود فشار زیاد بر بازیکنان در مسابقات لیگ ایران حاضر شد و روند مثبت و رو به رشد خود را ادامه داد و هنوز هم در کورس قهرمانی است.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تأکید کرد: برخی تیم‌ها پس از برگشت از جام باشگاه‌های آسیا دچار افت می‌شوند و همین افت باعث می‌شود در مسابقات لیگ یکی، دو باخت داشته باشند و تقریباً از کورس قهرمانی خارج شوند.

عراقی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان گیتی‌پسند هم با مدیریت فنی تیم و هم با تجربه‌ای که داشتند بحران فشارهای جام باشگاه‌های آسیا را پشت سر گذاشته و توانستند امتیازات کامل در لیگ برتر ایران را کسب کنند و در کورس قهرمانی بمانند.

کد خبر 321391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.