چتر سلامت بر مراسم تشییع پیکر پاک شهید حججی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از پوشش امداد- سلامت مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی در شهرهای اصفهان و نجف آباد خبر داد.

دکتر غفور راستین در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهید بی سر، محسن حججی، امروز چهارشنبه ۵ مهرماه در محل میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد لذا امداد- سلامت این مراسم از سوی فوریت‌های پزشکی اصفهان و با همکاری جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم تشییع، پوشش داده شد.
وی افزود: در همین راستا، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی و ۲۰ نفر نیروی تخصص فوریت‌های پزشکی به همراه ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر در میدان امام (ره) و ورودی‌ها و خروجی‌های این میدان مستقر شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در مسیرهای اصلی منتهی به میدان امام (ره) همچون میدان احمدآباد، شکرشکن، انقلاب و میدان امام حسین (ع) نیز استقرار واحدهای امدادی را داشتیم؛ بیمارستان‌های حضرت علی اصغر و امین نیز برای پذیرش بیماران احتمالی به صورت آماده باش بودند.
راستین با اشاره به برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار در روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه در شهرستان نجف‌آباد نیز گفت: پوشش امداد- سلامت این مراسم نیز از ساعت ۶ صبح فردا با پیش‌بینی ۱۶ ایستگاه سلامت در مسیر تشییع از فلکه دانشگاه آزاد به سمت گلستان شهدا در شهر نجف‌آباد انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: برای پوشش امداد- سلامت این مراسم نیز تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و ۲ اتوبوس آمبولانس از اصفهان، ۹ خودروی آمبولانس از سپاه، یک اتوبوس آمبولانس و ۴ خودروی آمبولانس از جمعیت هلال احمر در حاشیه مسیر تشییع مستقر خواهند شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: ۲ درمانگاه سیار نیز از سوی سپاه و تامین اجتماعی در مسیر تشییع مستقر می‌شوند.

کد خبر 321297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.