عطایا همچنان در نقش گلساز

ربیع عطایا با اینکه چند هفته‌ای است جایگاه خود را در ترکیب اصلی ذوب‌آهن از دست داده است اما همچنان به دادن پاس گل به همبازیانش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، فصل جدید برای ربیع عطایا یک تغییر مثبت در پی داشت و آن رسیدن به ترکیب اصلی ذوب‌آهن بود. او قدر این موقعیت را دانست و با زدن یک گل و دادن ۲ پاس گل در ۲ دیدار ابتدایی تیم اصفهانی در صدر جدول مؤثرترین بازیکنان لیگ هفدهم قرار گرفت.

این هافبک ۲۸ ساله لبنانی اما پس از شکست سبزپوشان اصفهانی در شهرآورد اصفهان نیمکت‌نشین شد و پس از آن به مانند فصل قبل در مسابقات لیگ برتر به عنوان بازیکن جایگزین مورد استفاده سرمربی ذوب‌آهن قرار می‌گرفت. جالب آنکه نیمکت‌نشینی هم مانع این بازیکن برای ایفای نقش پاسور نشد و او در دیدار برای تیم‌های خوزستانی نفت و استقلال هم ۲ پاس گل دیگر به آمار خود اضافه کرد.

عطایا در دیدار با سایپا از هفته هشتم لیگ برتر نیز به مانند بازی هفته ششم برابر استقلال خوزستان از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد. او از این فرصت استفاده کرد و در پنجاه و دومین دقیقه مسابقه با قرار دادن هنرمندانه مرتضی تبریزی در موقعیت گلزنی تعداد پاس‌های گل خود در لیگ هفدهم را به عدد پنج رساند.

کد خبر 321143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.