مراسم استقبال از پیکر شهید حججی فردا عصر در میدان امام(ره) برگزار می شود

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان از برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید محسن حججی فردا(چهارشنبه) عصر در اصفهان خبرداد.

روح الله حکیمی فرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تاکید بر اینکه پیکر شهید حججی در اصفهان تشییع نمی شود اعلام کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در اصفهان فقط شاهد مراسم استقبال از پیکر شهید حججی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده فردا (چهارشنبه) عصر راس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید حججی در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می شود.

حکیمی فرد گفت در این مراسم که احتمالا تا اذان مغرب و عشا به طول خواهد انجامید مردم شهید پرور اصفهان به وداع با این شهید بزرگوار خواهند پرداخت.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان افزود: پس از مراسم استقبال در اصفهان پیکر مطهر شهید حججی به نجف آباد منتقل می شود و در شب چهارشنبه در مراسمی مردم شهید پرور این شهر با پیکر این شهید مدافع حرم وداع خواهند کرد.

وی برنامه تشییع پیکر شهید حججی را اینگونه تشریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بر این است پیکر این مدافع حرم از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح پنجشبه در نجف آباد تشییع و سپس به خاک سپرده شود.  

   

کد خبر 321048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.