یوسف گم کشته به کنعان باز گشت

جزییات تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی در نقاط مختلف کشور اعلام شد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، چند روز پیش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از ورود پیکر مطهر شهید حججی به کشور خبرداد و اعلام کرد پیکر مطهر این شهید بزرگوار در روز چهارشنبه مورخ ۵ مهر ماه در تهران تشییع خواهد شد.

این در حالی است که شب گذشته پیکر شهید حججی از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کشور شد و مورد استقبال مقامات لشگری و کشوری قرار گرفت.

طبق برنامه ریزی انجام شده پیکر شهید حججی امروز سه‌شنبه چهارم مهرماه وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد و راس ساعت ۱۶ ویژه برنامه وداع با پیکر مطهر این شهید؛ مدافع حرم اهل بیت(ع) با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران در صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

پس از برنامه وداع، پیکر شهید حججی به روضه منوره انتقال داده می شود تا به دور ضریح ثامن‌الائمه (ع) طواف داده شود.

پس از این مراسم پیکر این مدافع حرم به تهران منتقل می شود تا بر روی دستان هموطنان شهید پرورمان تشییع شود.

منابع غیر موثق از عدم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در شهر اصفهان خبر می دهند.

شنیده ها حاکی از این است در حالی که مردم شهید پرور شهر اصفهان پس از واقعه شهادت این شهید بزرگوار خود را برای تشییع با شکوه و تاریخی این شهید مدافع حرم آماده کرده اند اما قرار نیست مراسم تشییع در اصفهان برگزار شود.

گفته می شود قرار بر این است که پس از تشییع پیکر این مدافع حرم در تهران مستقیم پیکر شهید حججی به نجف آباد منتقل شده و در آنجا تشییع و سپس به خاک سپرده خواهد شود.

کد خبر 320954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.