لزوم همکاری مردم در اخذ انشعاب فاضلاب/تردد تاکسی ها در داران ساماندهی می شود

فریدن - شهردار داران گفت: همکاری و استقبال مردم شهرستان در راستای تسریع اجرای کامل طرح فاضلاب بسیار ضعیف بوده است.

احمد رضا محسنی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با اشاره به برگزاری اخیر دهمین  جلسه دوره شورای اسلامی شهر داران اظهار داشت: در این جلسه در خصوص معرفی ابوالفضل رحمانی به سمت معاونت شهرداری از طرف اعضا پاسخ مثبت داده شد.

ساماندهی تردد تاکسی های شهری

محسنی با اشاره به رایزنی های اعضای شورا با نماینده تاکسیرانی شهر داران، گفت: بزودی تردد تاکسی های سطح شهر ساماندهی می شود تا مردم در تمام ساعات و در سطح گسترده تری از شهر بتوانند از خطوط تاکسی استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: این تصمیم به دلیل درخواست های مردمی مبنی بر عدم دسترسی  به تاکسی در برخی مکان ها و نیر در ساعاتی از  روز بوده است.

اجرای ۷۵ درصد پروژه فاضلاب داران

شهردار داران در بخش دیگری از این گفتگو  از اجرای ۷۵درصد پروژه فاضلاب شهر داران خبر داد و گفت: تاکنون جهت راه اندازی شبکه فاضلاب شهرستان ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، اما برای ۲۵درصد باقیمانده به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود:  متاسفانه همکاری و استقبال مردم شهرستان در راستای تسریع  اجرای کامل این طرح بسیار ضعیف بوده است.

شهردار داران با بیان اینکه امکان از دست رفتن این اعتبار و هزینه شدن بودجه در شهرهای دیگر وجود دارد، تاکید کرد:  از تمامی شهروندان عزیز ساکن در محله های مختلف شهر تقاضا داریم با توجه به اهمیت مسئله  در اسرع وقت برای فاضلاب کشی و اخذ انشعاب منزل مسکونی خود اقدام نمایند.

اجرای صد در صدی فاضلاب شرط اولویت دهی برای آسفالت

شهردار داران افزود:  در راستای اجرای بهینه این طرح؛  از سوی شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهرستان امتیازاتی از قبیل تخفیف و پرداخت به صورت اقساطی برای همشهریان نیز در نظر گرفته شده است.

محسنی یاد آور شد: کوچه هایی که صددرصد فاضلاب کشی شده باشند در اولویت آسفالت قرار خواهند گرفت.

وی افزود:  در این صورت با گزارش کتبی اهالی  ساکن در آن کوچه به شهرداری، در سریع ترین زمان ممکن برای آسفالت اقدام خواهد شد.

تقسیم بندی نواحی شهری برای خدمات رسانی بهتر

محسنی در ادامه اظهارات خود با اشاره به وجود روحیه بالای تعامل و مشارکت در مجموعه شهرداری و شورای شهر ادامه گفت:  با برنامه ریزی ها و تصمیمات اتخاذ شده  و نیز با هدف تسریع در خدمات رسانی و پوشش حداکثری مناطق شهری، مسئولیت شناسایی و پیگیری مشکلات  هر محدوده از شهر به یک نفر از اعضای شورا محول شده است.

وی ادامه داد: همچنین موارد و مشکلاتی که از سوی ساکنان هر محدوده  به اطلاع  اعضای شورا می رسد پس از دسته بندی و بررسی های لازم، طی نامه ای به شهرداری ارجاع داده می شود.

شهردار داران با درخواست از کلیه شهروندان برای گزارش مشکلات شهری؛ هر چند ناچیز؛ به اعضای شورا افزود:  شهرداری تمام تلاش خود را جهت شناسایی، اولویت بندی و اقدام برای رفع درخواست ها و مشکلات دریافتی به کار خواهد بست.

کد خبر 320638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.