تکمیل فاز دوم سنگفرش چهارباغ عباسی ظرف یکماه آینده

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم سنگفرش چهارباغ عباسی در دست اجراست و ظرف یکماه آینده تکمیل می شود.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سنگفرش چهارباغ عباسی به دنبال احیای دولتخانه صفوی و پس از تکمیل طرح سنگفرش میدان امام (ره) در دستور کار قرار گرفت تا خیابان چهارباغ عباسی به خیابان سپه و سپس به میدان امام (ره) متصل شود.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی سنگفرش چهارباغ عباسی در ۴ فاز و با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملیاتی می شود، افزود: فاز اول سنگفرش چهارباغ عباسی تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات سنگفرش فاز دوم این طرح از خیابان شیخ بهایی تا آمادگاه در دست اجراست، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز آبان ماه سالجاری تکمیل می شود.

جعفری با اشاره به دیگر فازهای سنگفرش چهارباغ عباسی عنوان کرد: فاز سوم این طرح حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی و فاز چهارم از خیابان شیخ بهایی تا خیابان آمادگاه پس از تکمیل فاز دوم به ترتیب اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: تبدیل‌شدن چهارباغ به پیاده راه، علاوه بر کاهش میزان تردد خودروها در این خیابان و همچنین کاهش آلودگی هوا در کلان‌شهر اصفهان مزایای متعددی را در پی خواهد داشت؛ مزایایی که به گفته بسیاری از کارشناسان موجب ایجاد سرزندگی و حضور و تعامل بیشتر شهروندان اصفهانی می‌شود.

کد خبر 320623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.