کنار ذوب‌آهن هستم اما تا انتخابات ریاست فدراسیون باید صبر کرد

سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال گفت: تمرینات تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن شروع شده اما حضور من به عنوان سرمربی در این تیم به نتیجه انتخابات فدراسیون والیبال بستگی دارد.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم والیبال ذوب‌آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار کرد: ظاهراً امسال هم باشگاه ذوب‌آهن در لیگ برتر بانوان تیمداری می‌کند و یک هفته است تمرینات بدنسازی تیم با کادر فصل گذشته و با سرپرستی نصیری و عفت نصر به عنوان کمک مربی شروع شده تا در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های دیگر تیم مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم زمان دقیق شروع مسابقات لیگ امسال را بگوییم اما برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که مسابقات از اواخر آبان‌ آغاز شود.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن برای برعهده گرفتن هدایت تیم والیبال بانوان در مسابقات لیگ برتر امسال با من صحبت کرده و قرار بر این است اگر مسئولیت من در فدراسیون والیبال به اتمام رسید هدایت والیبال بانوان ذوب‌آهن را برعهده بگیرم.

صادقی بیان کرد: حضورم در ذوب‌آهن برای هدایت این تیم در فصل جدید هنوز مشخص نیست و باید تا انتخابات ریاست فدراسیون که تقریباً ۲ ماه آینده برگزار می‌شود صبر کنم. کنار ذوب‌آهن هستم و به تیم کمک می‌کنم اما هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال اضافه کرد: تا زمانی که در فدراسیون والیبال هستم نمی‌توانم در کنار تیم والیبال ذوب‌آهن باشم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در مورد ترکیب تیم برای فصل جدید تأکید کرد: از تمام بازیکنان فصل گذشته دعوت به همکاری کرده‌ایم اما تا کنون قراردادهای آن‌ها بسته نشده و اسامی بازیکنان قطعی نیست.

وی گفت: تا الان نه بازیکنی از تیم جدا شده و نه تصمیمی برای اضافه کردن بازیکن داریم.

کد خبر 320583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.