زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  و انتقال به نسل آینده ضروری است

رییس شورای شهر اصفهان گفت: هیچ کشوری نبود که در جنگ عراق بر علیه ایرانی کمک نکند اما با رشادت های مردم کشور توانستیم بر این جنگ پیروز شویم بنابراین باید یاد و خاطر شهدا و حماسه هایش زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: کشور ما بعد از انقلاب با تغییر نظام کشور مواجه بود و کشور ما در این دوران دستخوش حربه های دشمنان قرار گرفت این درحالی که است که تا قبل از آنکه عراق تهاجم خود را شروع کند از داخل کشور شاهد درگیری هایی بودیم.

وی افزود: با این حال به دلیل اینکه توطئه های قبلی نتیجه های مورد نظر دشمنان را حاصل نکرده بود تهاجم های شدید را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اعمال کردند و اولین حملات هم از فرودگاه مهرآباد شروع شد.

رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به طرفین کشوهای حامی جنگ گفت: هیج کشوری نبود که به جنگ کمک نکرده باشد اما این جنگ با حمایت همه مردم و حضور آنها به پیروزی رسید.

معین با بیان اینکه باید همیشه این حماسه و یاد و خاطر شهدایش را زنده نگه داریم و به نسل های بعدی این موضوع منتقل شود، اضافه کرد: نیروهای مردمی و بسیج، ارتش و سپاه و بویژه پایگاه شهید بابایی در پیروزی جنگ نقش مهمی داشتند.

کد خبر 320548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.