پیروزی پدیده، پیکان و فولاد/ توقف صدرنشین در تهران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز پایانی از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز چهار دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های پدیده، پیکان و فولاد برابر حریفان خود پیروز شدند و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

در اولین دیدار امروز پدیده در تبریز با حساب ۲ بر یک تراکتورسازی را شکست داد تا با کسب یک ۳ امتیاز مهم بالاتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گیرد. در سوی دیگر دیدار سایپا و پارس جنوبی جم با گل ثانیه‌ پایانی جمی‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اختلاف ۳ امتیاز پارس جنوبی در صدر جدول حفظ شود.

امشب همچنین نفت تهران در دومین تجربه سرمربیگری علی کریمی با نتیجه ۳ بر یک به پیکان باخت تا اولین شکست لیگ برتری علی کریمی هم رقم خورده باشد. پیکان با این ۳ امتیاز تا رده پنجم جدول صعود کرد.

در آخرین دیدار امشب دربی خوزستان بین نفت آبادان و فولاد در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت این فولاد بود که با یک از سد حریف سر سختش گذشت و با ۳ امتیاز این دیدار تا رده چهارم صعود کرد.

نتایج روز پایانی رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتورسازی یک - پدیده مشهد ۲

گل‌ها: محمد ایران پوریان (دقیقه ۹۲- پنالتی) برای تراکتورسازی؛ محمد قاضی (دقیقه ۸۱- پنالتی) و محمدرضا خانزاده (دقیقه ۸۴) برای پدیده

پیکان ۳ - نفت تهران یک

گل‌ها: محمد صادق بارانی (دقیقه ۲۶) و مرتضی آقاخان (دقایق ۳۳- پنالتی و ۷۸) برای پیکان؛ عیسی آل کثیر (دقیقه ۳) برای نفت

سایپا یک - پارس جنوبی جم یک

گل‌ها: محمدرضا سلیمانی (دقیقه ۸۶) برای سایپا؛ وحید حمدی نژاد (دقیقه ۹۶- پنالتی) برای پارس جنوبی جم

صنعت نفت آبادان صفر - فولاد یک

گل: علی اصغر عاشوری (دقیقه ۲۴) برای فولاد

کد خبر 320357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.