شکایت فردوسی‌پور از قلعه‌نویی/ لالایی بیرانوند! + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (شنبه) اول مهر را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه گل در تیتر نخست خود مدعی «شکایت فردوسی‌پور از قلعه‌نویی!» شده است. سرمربی ذوب‌آهن در نشست‌های خبری اخیرش بدجوری از خجالت فردوسی‌پور و برنامه نود درآمد. این روزنامه با تیتر «علیرضا منسوخیان!» به ادعاهای سرمربی مستعفی استقلال هم پرداخته و اخبار مربوط به محرومیت مهدی طارمی و پرسپولیس با شکایت تیم ریزه اسپور ترکیه که شب گذشته رسانه‌ای شد هم روی جلد این روزنامه به چشم می‌خورد.

روزنامه هدف با تیتر  «لالایی بیرانوند!» که اشاره به گل دوم سپاهان به پرسپولیس دارد به این بازی پرداخته و عنوان «فاتح‌ترین گزینه» را هم در مورد احتمال سرمربیگری فاتح تریم در استقلال روی جلد فرستاده است.

روزنامه شوت با تیتر  «۲۰ میلیارد برای نجات از قعر» از لابی‌های پشت پرده و بازار داغ دلال‌ها برای انتخاب سرمربی استقلال خبر داده و روزنامه پیروزی هم صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به خبر محرومیت این باشگاه و مهدی طارمی از سوی فیفا را تیتر کرده است.

روزنامه استقلال جوان (متعلق به علی فتح‌الله‌زاده) در مقام پاسخگویی به اظهارات افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال برآمده و سخنان مدیرمسئول خود (علی فتح‌الله زاده) در مورد شرایط استقلال را بازتاب داده و ایران ورزشی هم آمار گل‌های خورده بیرانوند را سوژه کرده است.

صدای سپاهان تساوی در دربی ایران در شب هیجان‌انگیز نقش‌جهان را البته با چاشنی حواشی این بازی تیتر کرده است و ابرار ورزشی با عنوان «پرسپولیس قافیه را باخت» روی دکه‌های روزنامه‌فروشی رفته است.

کد خبر 320351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.