شکست ایدئولوژیک آمریکایی‌ها سبب عصبانیت ترامپ شده است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: سخنان ترامپ رئیس جمهورآمریکا در تهین به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب شکست ایدئولوزی و به بهانه ترس از نابودی داعش و سرکوب شدن فتنه‌ سال ۸۸ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم، بیان کرد: ایام ماه محرم مردم  در عزای حسینی به صورت خودجوش حضور شرکت کنندگان می‌کنند.

وی با اشاره به تقارن ایام ماه محرم با هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی ما با انقلاب مصر تفاوت دارد چون در کشور مصر پس از پیروزی به دلیل نداشتن رهبری مدبرانه اختلافات درونی انقلاب را دچار شکست و سقوط کرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امام خمینی رمز پایداری انقلاب را زنده نگهداشتن محرم و صفر دانست، افزود: در جنگ تحمیلی رزمندگان با بستن سربند ائمه اطهار و زمزه به نبرد با دشمن متجاورز  بعث عراق رفتند و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل شد.

وی بیان داشت: ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان ایران در جبهه‌های جنوب و غرب و حتی خاک عراق غریبانه جان دادند که نشان از واقعه کربلای دیگر در ایران است و امروز به برکت همین خون شهدای دفاع مقدس ۲۰ میلیون نفر برای اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

علاءالدینی با اشاره به فرارسیدن هفته  امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امام حسین مصلح واقعی است و احیای فریضه  امر به معروف و نهی از منکر مطالبات به حق مقام معظم رهبری و مردم است، زیرا کشور ایران اسلامی جای شهوت، جرم و جنایت نیست.

وی گفت: قرآن آموزی، یاد دادن تعالیم اسلامی،  محبت به پیامبر و اهل بیت معلمان به داشن آموزان فرا می‌دهند.

وی با اشاره به شکست ایدئولوژی آمریکایی ها، تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد با لحن بی ادبانه به بهانه نفرت از نابودی داعش و سرکوب فتنه‌ سال ۸۸ به ملت ایران تهین  و  دولت جمهوری ایران اسلامی را سرکش و یاغی برشمرده است.

به گزارش ایمنا، امروز نمازگزاران جمعه شهرستان گلپایگان در محکومیت سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد با سر دادن شعار "مرگ برآمریکا" و "هیهات منا الذله" راهپیمایی کردند. /

کد خبر 320326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.