کرانچار: پنالتی سختگیرانه بود/ نمی‌دانم چرا تعویض ژایرو اینقدر طول کشید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس ثابت کرد یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنان ما هم به وظایف خود به خوبی عمل کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: از نحوه بازی و سطح کیفی هر دو تیم راضی هستم. پرسپولیس ثابت کرد یکی از بهترین تیم‌های ایران است ولی بازیکنان سپاهان نیز به وظایفی که به آنها محول کرده بودم عمل کردند. این بهترین بازی ما از ابتدای فصل بود و اگر به این روند ادامه دهیم می‌توانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.

وی در مورد نفوذ آسان بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه سپاهان افزود: در نیمه دوم منسجم‌تر از نیمه اول بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. میلاد سرلک و شاهین ثاقبی در توپ‌هایی که بلند ارسال می‌شد و دفع می‌شد، نمی‌توانستند این توپ‌ها را کنترل کنند و به جریان بیندازند و این مسائل باید با هماهنگی این دو بازیکن حل شود. در مورد لی اولیویرا هم او نمی‌خواست جلوی بهترین سرزن‌های لیگ ریسک کند ولی بعد از دفع شوت طارمی توسط او بود که توانستیم بازی را به تساوی ۲ بر ۲ بکشانیم. ولی قطعاً در تمرینات به او تذکر می‌دهیم هرچند که به جز او گزینه دیگری برای دروازه سپاهان نداریم.

کرانچار در مورد مشکل بازیساز در سپاهان ادامه داد: در ۶ هفته پایانی فصل قبل جپاروف را در اختیار داشتیم که این وظیفه را به خوبی انجام می‌داد. بعد از جدایی جپاروف به دنبال جایگزین او بودیم ولی بازیکنان زیادی در بازار نبود. بالاخره رافائل را آوردیم ولی این بازیکن به دلیل وقفه دو ماهه در لیگ پرتغال و نداشتن تمرین زیاد آماده نبود و سعی کردیم او را در تمرینات آماده کنیم. البته انتظار بیشتری از این بازیکن داریم و در وقفه لیگ به دنبال آماده کردن او هستیم. البته الان علی کریمی را هم در اختیار داریم که اگر آماده شود می‌تواند ارتباط خط حمله و دفاع را برقرار کند و به همراه شاهین ثاقبی و خود رافائل می‌توانند این خلأ را برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ۱۰ نفره بودن سپاهان پس از مصدومیت پورقاز و گل خوردن سپاهان در همین زمان و دلیل طولانی شدن تعویض سپاهان گفت: من هم تمایل داشتم ژایرو رودریگز زودتر به جای پورقاز وارد زمین شود. البته پشت من به میز ناظر بود ولی فکر می‌کنم به دلیل چک کردن لیست‌ها، تعویض به سرعت انجام نگرفت و ما هم از این موضوع ضرر کردیم چون در همان فاصله پنج دقیقه‌ای گل دوم را خوردیم. نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی رخ داد که روند این تعویض به آهستگی پیش رفت.

وی در مورد داوری دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: در هفت هفته گذشته به خصوص در بازی با سپیدرود یا پارس جنوبی قضاوت‌های عجیبی صورت گرفت که بیشتر به سپاهان ضربه زد. در دوره اولی که سرمربی سپاهان بودم تا این حد شاهد اشتباهات داوری نبودیم و امیدوارم این موضوع تنها اتفاق بوده باشد. داوران ما معلومات بالایی دارند.

کرانچار در مورد پنالتی که به ضرر تیمش اعلام شد گفت: شاید این ارزیابی داور بود و من فیلم بازی را ندیدم. البته آنطور که در کنار زمین دیدم، وقتی درگیری‌های اینچنینی در هنگام زدن ضربه کرنر پیش می‌آید طبق ملاک‌هایی که در اروپا رعایت می‌شود اقدام به اعلام پنالتی می‌کنند. در هر صورت فکر می‌کنم تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سختگیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دو نیمه متفاوت سپاهان مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگرچه در تمام هفته در صحبت‌هایم با بازیکنان از آنها خواستم از همان ابتدای بازی جنگنده ظاهر شوند ولی فکر می‌کنم برخی بازیکنان تحت تأثیر نتایج با کیفیت پرسپولیس قرار گرفته بودند ولی بازیکنان در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند و حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

کد خبر 320233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.