مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای منصوریان موافقت کرد

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای علیرضا منصوریان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی ام را گرفته و علیرغم میل باطنی با استعفای آقای منصوریان موافقت نمودم. آقای منصوریان زحمات زیادی برای تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانی، پیروزی در دربی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان در فصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقی خواهد ماند. وظیفه خود می‌دانم از زحمات آقای منصوریان تشکر نمایم و از بردباری و حمایت خانواده محترم آقای منصوریان در روزهای سخت تشکر و قدردانی می کنم.
وی ادامه داد: و اما سخنی با هواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسی توهین شود. هواداران عزیز در روزهای سخت از خود خویشتن داری نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال دارای هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامی است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.

به گزارش ایمنا، استقلال شب گذشته در زمین خود مقابل ذوب‌آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شد و علیرضا منصوریان در پایان این بازی از سمت خود استعفا کرد.

کد خبر 320151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.