ورزش باید به ادب و اخلاق منتهی شود

چادگان - فرماندار چادگان گفت: ورزش در نهایت باید به ادب و اخلاق منتهی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در جلسه هیئت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان اظهار داشت:  اخلاق در ورزش باید در این رشته ورزشی بیش از پیش  سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با تاکید بر این موضوع که ورزش در نهایت باید به ادب و اخلاق منتهی شود، عنوان کرد: ورزشکاران و فعالان در این عرصه باید به این  مهم اهمیت بیشتری بدهند.

اسد پور در ادامه با اشاره به جایگاه رشته پرورش اندام در ایران افزود: هم اکنون باشگاه های فراوانی در ایران وجود دارد و افراد زیادی نیز در کشور به صورت همگانی در این رشته فعالیت دارند که خود نشان دهنده پیشرفت این رشته ورزشی در ایران است.

حسین فخرائی عضو هیئت رئیسه این رشته ورزشی نیز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه اعضاء در این جلسه با اشاره به توجه ویژه فرمانداری شهرستان به این ورزش گفت: خوشبختانه شاهد خدمات دهی و پیشرفت زیادی در این حوزه بودیم که امیدواریم این روند در آینده با تعامل و مساعدت مسئولان همچنان ادامه یابد.

بهمن زیاری، دبیر هیئت این رشته ورزشی نیز خاطرنشان کرد: باشگاه امام علی (ع) در چادگان با کاستی ها و نواقصی همراه است و با توجه به این که این ورزش، جزء رشته های ورزشی قدرتی و سنگین است  می طلبد که این مشکلات برای جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی، مرتفع شود.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه مقرر شد باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در شهر رزوه و روستاهای کمیتک و علی آباد راه اندازی  شود.

کد خبر 320103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.