داعش با طراحی آمریکا و سناریوی رژیم صهیونیستی تشکیل شد/داعش، وسیله ای برای خلق اسلام هراسی

لنجان_فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان گفت: آمریکا، انگلیس و صهیونیست برای رسیدن به اهداف شوم خود در سوریه ، یمن، عراق و... با طراحی گروه تروریستی داعش با سرمایه مسلمان ها و نیروی انسانی مسلمان ها به دنبال نابودی زیر ساخت های کشورهای اسلامی برخاسته اند و اقدام به اسلام هراسی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سردار  محمد کرمی در جمع مردم شهر زاینده رود اخلاص و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب را مهم ترین شاخصه و ویژگی شهدا، ایثارگران دانست و اظهار کرد: شهدا با پیمانی که با خدا بستند و با خلاصی که در وجود خود ایجاد کرده بودند با حضور در مقابل دشمن حرکت دشمن رامتوقف کردند و در مرحله بعد در عملیات های مختلف طراحی شد تا دشمن را به عقب برانند.

وی افزود: ابهت، شکوه، عظمت، الگووارگی، مانایی و ماندگاری که امروز نصیب سرزمین ما شده، مرهون روحیه انقلابی شهدا، ایثارگران و جانبازان است از این رو باید گفت روحیه شهید حججی نیز برگرفته از روحیه اخلاص شهدای هشت سال دفاع مقدس بود و امروز وقتی وارد صحنه نبرد می شویم میبینیم روحیه امروز مدافعان حرم همان روحیه رزمندگان دفاع مقدس است.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان تصریح کرد: باید توجه داشت شهدا از همه چیز خود گذشتند و با خدا معامله کردند و این اخلاص رزمندگان اسلام بود که باعث شد با تمام وجود در برابر دشمن تا به دندان مصلح ایستادند.

وی ادامه داد: ما در ابتدای جنگ از ابتدایی ترین مسائل مورد نیاز جنگ محروم بودیم و امکانات محدودی در اختیار داشتیم و این در حالی بود که دشمن کاملا مجهز بود و ۳۰ کشور امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داده بودند.

سردار کرمی اضافه کرد: اما آنچه باعث ماندگاری دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد، استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبی بود، شهادت طلبی یعنی باور قلبی به خدا، معاد، اعتقاد راسخ به حقانیت اسلام، درستی آرمان‌های انقلاب اسلامی، اعتقاد و ایمان به رهبری ولی فقیه به عنوان نایب امام عصر(عج)، مقاومت و پایداری در مقابل دشمن، ایثار و فداکاری برای حفظ ارزش‌های اسلامی و در یک کلام فرهنگ شهادت طلبی یعنی فرهنگ عاشورا و برای شهادت طلب پیروزی و شهادت سعادت است.

وی عنوان کرد: روحیه اخلاص شهدای و ایثارگران ما و توکل بر خدا باعث شد با دشمن مقابله کنیم و اینکه گاهی سخن از فرهنگ دفاع مقدس می شود به دلیل آن است که فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ قرانی است و دلیل تاکید بر ترویج این فرهنگ آن است که نتیجه این فرهنگ ناب را لمس کرده ایم و با تکیه بر ان به موفقیت رسیده ایم.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه، راهبرد امام خمینی(ره) در طول دفاع مقدس بود و در سایه همین فرهنگ و مبارزه در راه عقیده، اتحاد و استقامت بود که پیروزی ملت ایران را در برابر قدرت‌های بزرگ و دشمن تا بن دندان مسلح صدام محقق شد و باید گفت در طول دوران دفاع مقدس همگان دیدیم که رزمندگان اسلام با اخلاص، ایمان و توکل بر خدا شبانه روز مقابل دشمن ایستادند و امروز نیز در جبه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علمی اگر هر مسئولان ما همان فرهنگ دفاع مقدس را داشته باشند و بدانند هرجایی هستند خدا شاهد و ناظر آنهاست بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با کمترین امکانات و در سخت ترین زمان ها به این باور رسیده بود که خداوند متعال شاهد و ناظر اعمال اوست و به دنبال مزد الهی بودند از این رو باید گفت همه ما در قبال خون شهدا مسئولیت سنگینی را به عهده داریم و باید در حوزه مسئولیت خود شبانه روز خدمت و تلاش کنیم.

سردار کرمی اذعان کرد: امروز جهاد ما، جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی است و این در حالی است که امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان خود برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند چراکه دشمنان ایران اسلام با تفکر ناب اسلام ناب محمدی مخالف هستند و تلاش می کنند که اسلام ناب محمدی را متوقف کنند.

وی با طرح این سوال که چرا امروز امریکا و صهیونیست ها در جهان مدعی هستند،  متذکر شد: جنگ اول و دوم خلیج فارس، حضور نیروهای ارتش آمریکا در منطقه تنها با هدف توقف صدور اسلام ناب محمدی شکل گرفته است و امروز با طراحی صهیونیست ها و اجرای امریکا و دیگر مستکبران تنها به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و صدور اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان یاداور شد: در جنگ اول خلیج فارس وقتی به بهانه تصرف کویت به منطقه حمله کردند، آمریکا مجوز حمله به کویت را صادر کرده بود و ۴۸ ساعت پس از تصرف کویت توسط عراق بلافاصله قطعنامه صادر کردند و تمام چاههای نفت کویت را مورد هدف قرار دادند و باید گفت هر گلوله های که شلیک می شد هزینه ان را باید توسط کویت و عربستان پرداخت می شد.

وی تصریح کرد: مستکبران همواره به دنبال غارت منابع مسلمانان بودند تا انها را تحت سلطه خود قرار دهند و بر همین اساس جنگ دوم خلیج فارس نیز به همین دلیل شکل گرفت دشمنان جنگ ۳۳ روزه را به راه انداختند و مدعی شدند به دنبال تشکیل خاورمیانه جدید بودند که البته حاضر به مصاحبه نیز نبودند اما با عنایت خداوند متعال با شکست سنگین مواجه شدند.

سردار کرمی افزود: آمریکا، انگلیس و صهیونیست برای رسیدن به اهداف خود چند سالی کار کردند و طالبان و القاعده را طراحی و تشکیل دادند و آنها را از نظر تسلیحات تامین می کردند و امروز در سوریه، یمن، عراق و... با طراحی صهیونیست ها تحت عنوان گروه تروریستی داعش با سرمایه مسلمان ها و نیروی انسانی مسلمان ها به دنبال نابودی زیر ساخت های کشورهای اسلامی برخاسته اند.

وی ادامه داد : آنها زیر ساخت های کشورهای مسلمان را نابود می کنند تا اقتصاد خود را تقویت کنند و سرمایه مسلمانان را به کشور خود برده و اقتصاد خود را تقویت می کنند و زمانی که جنگ تمام شد آن کشور مجبور به تمکین است چرا که چیزی ندارد که بتواند مشکلات خود را برطرف سازد.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان اضافه کرد: گروه تروریستی داعش طراحی استعمار است و متاسفانه برخی مسلمانان را جهالتی بزرگ فرا گرفته و شاهد هستیم که با پیوستن به گروه تروریستی داعش سر مردم بی گناه را میبرند تا به بهشت بروند و این چه جهالتی است که به کوچک و بزرگ رحم نمی کنند.

وی عنوان کرد: داعش اعلام کرده است که هر ایرانی را به اثارت می گیرند به شهادت رسانده سر و دست او را از بدن جدا می کنند به امید اینکه بهشت بروند و باید گفت در روز عاشورا نیز بسیاری از مسلمانان جاهل برای ثواب به جنگ امام حسین(ع) آمدند و ایشان را به شهادت رساندند و امروز نیز داعش و ... از نسل همان مسلمانان جاهل هستند.

سردار کرمی با اشاره به نسل کشی در میانمار گفت: درگیری های میانمار مسئله جدیدی نیست چراکه میانمار یکی از کشورهای شرق آسیاست  و ۵۵ میلیون جمعیت که در این کشور ۱۴۴ مذهب وجود دارد که ۱۳۵ مذهب آن را به رسمیت شناخته اند و یکی از مذهب ها که به رسمیت شناخته نشده اسلام است و این در حالی است که ۴ درصد این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.

وی با طرح این سوال که امروز چه اتفاقی در میانمار رخ می دهد؟ خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مسلمانان میانمار هیچ هویتی در این کشور ندارند و حق تحصیل و ازدیاد نسل  از آنها گرفته شده و باید گفت بخشی از این درگیری ها از زمانی آغاز شد که طالبان در افغانسان مجسمه های بودا را از بین بردند و جرقه درگیری ها را در میانمار رقم زدند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان اذعان کرد: درگیری ها در میانمار شکل گرفت و ادامه پیدا کرد و بحث اسلام هراسی که مطرح می شود بخشی از آن همین مسئله است که با توطئه های مختلف تنفر از مسلمانان را راه اندای می کنند و امروز نیز داعش را آمریکا تشکیل داد و زمان سر بریدن انسان های بی گناه داعش را در دنیا به عنوان حکومت اسلامی شام و عراق معرفی می کنند.

وی متذکر شد: آمریکا با امکانات و رسانه هایی که در اختیار خود دارد داعش را به عنوان مسلمان معرفی کرده و سربریدن ها و جنایت های داعش را به تصویر کشیدند و اعلام کردند مسلمانان چنین انسان هایی هستند و اسلام هراسی را در دنیار شروع کردند اما باید گفت این تفکر، تفکر ضهیونیستی است.

سردار کرمی تاکید کرد: سال ۹۴ در سوریه در کنار شهید حججی بودم و در آن سال از نزدیک روحیه مدافعان حرم را در شبهای عملیات می دیدیم که روحیه شهدای هشت سال دفاع مقدس بود، مدافعان حرم می دانستند که هر ایرانی که به اسارت دراید قطعه قطعه میشود و ما نیز این مسئله را شاهد بودیم و شهدای بودند که در عملیاتی به اسارت داعش درآمده بودند وقتی ان منطقه را از لوس داعش پاکسازی کردیم قطعات بدن این شهیدان والا مقام را با چشمان خود دیدیم.

وی یاداور شد: باید توجه داشت شرایط نبرد در سوریه شرایطی بسیار سخت و دشوار است و کسانی که دردفاع مقدس حضور داشتند به خوبی میدانند این جنگ با جنگ تحمیلی تفاوت های بسیاری دارد چراکه دیگر خاکریزی نیست ودر پشت خاکریز به جنگ پرداخته  شود از سوی دیگر سلاح ها نیز سلاح های متفاوت و با تکنولوژی نوین است و بر همین اساس تاکتیک های متفاوتی در جنگ نظامی امروز حاکم است.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان اظهار کرد: شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم روحیه امروز خود را از شهدای هشت سال دفاع مقدس گرفتند و فیلمی که داعش از لحظه اسارت تا شهادت شهید حججی منتشر کرد باعث شد جهانیان روحیه ایثار و شهادت را ببنید.

وی افزود:  با توجه به استقرار نیروهای محور مقاومت در مرز عراق و سوریه و محاصره بخشی از نیروهای داعش، آمریکایی ها حملات شدیدی را بر ضد نیروهای حشد الشعبی عراق در این محدوده تدارک دیدند و بعد هم تروریست ها، حمله به نیروهای مستقر در طرف سوریه را شروع کردند.

سردار کرمی تصریح کرد: در این حمله ۳۰ نفر از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید می‌شوند که ۵ نفر از آنها شهدای ایرانی بودند و بلافاصله بعد از این حمله نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم در آن منطقه حضور داشت حمله کرده و درگیری صورت می‌گیرد و شهید حججی هم در این عملیات مجروح و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا شهید حججی اسیر می‌شود.

وی ادامه داد: لحظه اسارت تا لحظه شهادت و سربریدن این شهید والا مقام روحیه و توجه به خداوند متعال در چهره شهید حججی موج می زند و این روحیه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که میدانستند در عملیات یا شهید می شوند و یا به اسارت درآمده و یا مجروح می شوند اما هیچگونه وحشتی نداشتند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان اضافه کرد: از این رو باید توجه داشت شهدای ما یک لحظه لرزش نداشتند و شهید حججی تلاش شبانه روزی داشت تا در حد توان به نیازمندان کمک کند و  از سوی دیگر احترام به پدر و مادر را سرلوحه امور خود قرار داده بود و تمام کارها را با خالصانه انجام می داد.

وی در  ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن در جنگ فرهنگی بنیان خانواده را نشانه گرفته تا ان را نابود کند، گفت: باید توجه داشت فضای مجازی هم یک فرصت است و هم یک تهدید و اگر به درستی استفاده شود فرصت بسیار خوبی است اما خانواده هاباید با فضای مجازی به خوبی آشنا باشند.

سردار کرمی توضیح داد: دشمنان امروز با استفاده از تکنولوژی های نوین و فضای مجازی به دنبال نابودی بنیان خانواده هستند لذا باید به خوبی ان را بشناسیم و بهره ببریم وگرنه این فرصت به تهدید مبدل خواهد شد.

وی عنوان کرد: در روش هایی که از سوی دشمن طراحی شده به اندازه ای اطلاعات بی خاصیت در ذهن جوان ها منتقل می شود که کسی قادر به فکر کردن نیست و در مرحله بعد شبهه ایجاد کرده و پس از شبه افکنی شخص قادر به تشخیص مسئله صحیح نیست و طراحی و توطئه های دشمنان را باور می کند لذا باید تلاش فراوانی برای فرصت سازی شود تا دچار بحران نشویم.

کد خبر 320072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.