واگذاری خدمات سامانه "ساماب" به دفاتر پیشخوان اصفهان

واگذاری خدمات سامانه "ساماب" به دفاتر پیشخوان اصفهان از اول مهرماه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، به منظور تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت، پیرو بند 4 مصوبات دومین جلسه شورای حفاظت شهرستان اصفهان و در راستای تحقق دولت الکترونیک و با هدف افزایش سطح خدمات و کاهش تردد متقاضیان، خدمات ارایه شده از طریق سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین "ساماب" از یکم مهرماه سال جاری در 14 شهر استان اصفهان شامل کوهپایه ، سجزی ، تودشک، نیک آباد ، محمدآباد ، نصرآباد، اصفهان، قهجاورستان، بهارستان، زیار، حسن اباد، ورزنه، هرند و اژیه از طریق دفاتر پیشخوان انجام می شود.

گفتنی است؛ از مهمترین اهداف این طرح می توان به حذف فرایندهای بررسی کاغذی پرونده ها و الکترونیکی شدن تمام فرایندها، علاوه بر تسریع در انجام فرایندهای حفاظت و بهره برداری اشاره کرد که موجب ساماندهی، نظم و انضباط، کاهش تخلفات و قابل رصد بودن عملکرد کاربران توسط کاربران ستادی و همچنین شرکت مدیریت منابع آب ایران اشاره کرد.

مطابق بند پ ماده ۴۷ قانون برنامه ششم و نیز برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری، با هدف تسهیل وارائه خدمات، کاهش میزان مراجعات مردم و مشترکین به اداره ها و در نهایت کاهش هزینه های سفر برای اخذ خدمت به مشترکین آب منطقه ای اصفهان با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل پست، از تاریخ اول مهر ماه، این خدمات به مشترکین در بخش آب زیرزمینی از طریق دفاتر پستی ودفاتر پیشخوان دولت ودفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی ICT به مردم استان در شهرهای یاد شده ارائه می شود.

بر این اساس، این خدمات از تاریخ مذکور از طریق ادارات و امور منابع آب شهرستان ها به مردم و مشترکین ارائه نخواهد شد و متقاضیان برای دریافت این خدمات می بایست به دفاتر ومراکز ارائه دهنده این خدمات در شهرها یا روستاها مراجعه کنند.

کد خبر 319782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.