اغلب طرح های مناسب سازی معابر برای معلولان اجرا شده است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای مناسب سازی معابر و ساختمان های اداری رفت و آمد معلولان اقدامات مؤثری انجام داده است.

سید جمال الدین صمصام شریعت در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به عنوان متولی طراحی و تصویب معابر شهری، همکاری های خوبی با استانداری و بهزیستی در رابطه با مناسب سازی معابر برای سالخوردگان و معلولان داشته و اقدامات مفیدی را در سطح کلانشهر اصفهان انجام داده است و خوشبختانه بسیاری از طرح های ارایه شده توسط این معاونت، ملاک عمل قرار گرفته و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان های اداری شهر اصفهان برای ورود و خروج معلولان مجهز به رمپ، آسانسور و دیگر موارد مورد نیاز شده است، اظهارکرد: در سطح پارکها، معابر و پیاده روهای شهر نیز برای تردد آسان معلولان و همچنین عبور آنها از خطوط عابر پیاده و رسیدن به پیاده رو اقدامات ویژه ای انجام شده که گزارش آنها به کمیسیون مربوطه در استانداری اصفهان ارایه شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در ادامه کلانشهر اصفهان را پیشتاز مناسب سازی معابر و ساختمان های اداری برای رفت و آمد معلولان خواند و خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان برای مناسب سازی معابر و ساختمان های اداری رفت و آمد معلولان اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی با بیان اینکه بهینه سازی در این رابطه از نظر داخلی و خارجی مد نظر است، گفت: بهینه سازی خارجی همان معابر، پارکها، پیاده رو ها، خیابان ها و ساختمان های اداری است و منظور از بهینه سازی داخلی این است که داخل ساختمان های دولتی و اداری متعلق به شهرداری و حتی ساختمان هایی که بخش خصوصی به عنوان واحد مسکونی، تجاری و غیره  ساخت و ساز می کنند، باید برای معلولان تجهیز شده باشد.

کد خبر 319661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.