تکمیل بوستان محلی سپهر با اعتبار ۶ میلیارد ریال

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان سپهربه مساحت ۴ هزار متر مربع با ۶ میلیارد ریال اعتبار تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  طبیعت و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیست گاه بشری و مهمترین تفرجگاه شهروندان محسوب می شود. در واقع امروزه بوستان ها و فضای سبز یکی از کاربری های مهم خدماتی شهرها و توسعه پایدار شهری به شمار می رود. از این رو توسعه فضای سبز شهری با احداث بوستان های محلی در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد.

حمید عصارزادگان مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد:  در سال جاری به دنبال ارتقاء سرانه فضای سبز و نشاط و شادابی شهروندان احداث بوستان محلی سپهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: بوستان محلی سپهر در خیابان شهید بهشتی – خیابان صائب به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد ریال تکمیل شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت در خیابان طالقانی با مساحت ۳۳ هزار مترمربع برای کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی در دست اجراست.

عصارزادگان با اشاره به اینکه پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت ظرفیت پارک ۱۰۵ خودرو را دارد،  اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 319646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.