قلعه‌نویی: تبریزی جانفشانی کرد/ یک مجری تا جایی که بتواند به من ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: وقتی می‌گویم مجری آن برنامه ابزار دست است برای حرفم دلیل دارم. چرا این شخص در برنامه‌اش در مورد برخی مسائل فوتبال ملی مانند مسعود شجاعی و ... صحبت نکرد و واقعیت این است که مشکل این فرد، امیر قلعه‌نویی است و تا جایی که بتواند به من ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از برتری پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: این برد را به همین تعداد تماشاگری که امشب به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند تقدیم می‌کنم که به اندازه ۱۰۰ هزار نفر به ما انرژی دادند.

وی افزود: بعد از آن ظلمی که به ذوب‌آهن شد (اشتباهات داوری) برگرداندن تیم سخت بود و از تک تک بازیکنان ممنونم که با جان و دل بازی کردند. مرتضی تبریزی در بازی با فجر که ۱۲۰ دقیقه هم طول کشید ۱۳ کیلومتر دوندگی داشته اما امروز هم در زمین جانفشانی کرد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه در ۶ بازی گذشته لیگ تنها ۲ بار میزبان بوده‌ایم و در چهار بازی مهمان بوده‌ایم، ادامه داد: به ذوب‌آهن ظلم شده است، آن برنامه‌ای که باید از حق دفاع کند این کار را انجام نمی‌دهد. وقتی می‌گویم آن شخص ابزار دست است برای حرفم دلیل دارم. چرا این شخص در برنامه‌اش در مورد برخی مسائل فوتبال ملی مانند مسعود شجاعی و ... صحبت نکرد و واقعیت این است که مشکل این فرد، امیر قلعه‌نویی است و تا جایی که بتواند به من ضربه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط بازی با استقلال خوزستان و پیروزی پرگل تیمش بیان داشت: قبل از بازی هم گفتم خوشحالم با تیمی روبه‌رو می‌شویم که فوتبال بازی می‌کنیم. در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد و از طرف دیگر حریفان با کمترین موقعیت دروازه ما را باز می‌کردند. امروز خط دفاعی ما بهتر بازی کرد و بازگشت مهدی‌پور خیلی به تیم کمک کرد.

وی اظهار کرد: لیاقت ذوب‌آهن تداوم این روند است و امیدوارم سوارز هر چه زودتر به تیم اضافه شود و وی می‌تواند در کنار سایر بازیکنان به تیم کمک کند.

قلعه‌نویی در مود آخرین وضعیت بازیکن برزیلی این تیم که مجوز بازی برای او صادر نشده است گفت: شاید اگر من سرمربی ذوب‌آهن نبودم کار به اینجا نمی‌کشید. قبل از اینکه نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در مورد سوارز به دست ما برسد به «آن برنامه» رفته بود و تاج و ساکت باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی در مورد جدا شدن رضا شکاری از ذوب‌آهن و پیوستن او به روبین کازان بیان داشت: جالب است که فیفا یک هفته پیش نامه‌ای در مورد شکاری فرستاده تا باشگاه ذوب‌آهن به صورت ضرب‌الاجل جواب این نامه را بدهد ولی نامه سه روز در فدراسیون بوده و تازه آن را برای باشگاه ذوب‌آهن ارسال کرده‌اند. تعجب می‌کنم که نامه‌ فدراسیون در مورد سوارز به آن سرعت به «آن برنامه» می‌رود ولی نامه فیفا در مورد شکاری اینقدر دیر ارسال می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه فکر می‌کند مشکل موقعیت‌سوزی‌های بازیکنان تیمش با ۶ گلی که به استقلال خوزستان زدند حل شده است یا خیر افزود: نه. هنوز باید در این زمینه کار کنیم. زمانی که مربی تیم ملی بودم به دو کنفرانس رفتم که در آنها اینطور عنوان می‌شد که تیمی موفق است که بیشترین موقعیت را ایجاد کند و کمترین فرصت را به حریف بدهد. در چند بازی قبلی این کار را انجام می‌دادیم ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد اما امروز از شانس عبدالله ویسی توپ‌های ما تبدیل به گل شد. جایی که عدالت باشد و به ذوب‌آهن ظلم نشود، تیم با آرامش بیشتری بازی می‌کند. تا فردا شادی می‌کنیم و بعد از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

قلعه‌نویی در مورد دیدار با تیم سابقش استقلال در هفته هفتم لیگ برتر بیان داشت: تمام فکر و ذکر من ذوب‌آهن است. شاید آن بازی حساس باشد که هست ولی دیدار با استقلال هم یک بازی مثل دیدار با سپاهان یا هر تیم دیگری است و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل استقلال بگیریم.

وی در مورد افت کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر با نزدیک شدن به فصل سرما و تمهیدات باشگاه ذوب‌آهن برای این موضوع تصریح کرد: بعد از بازی با سایپا چمن فولادشهر نزدیک به ۶۰ روز کار دارد و چمنی که آماده شده است، کشت می‌شود.

کد خبر 319318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.