اصفهان می‌تواند در رشته آکروژیم ژیمناستیک مطرح باشد

دبیر کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: با از سرگیری فعالیت رشته آکروژیم ژیمناستیک در اصفهان، تیم استان می‌تواند در این رشته و در رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمان کشور مطرح باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نکویی در نشست خبری هیأت ژیمناستیک استان اصفهان که با حضور رییس فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان یکی از پایه‌گذاران رشته آکروژیم ژیمناستیک است و تیم استان اصفهان سه دوره پیاپی قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شده است.

وی ادامه داد: در روز دوم آغاز به کار خانم درگاهی به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک، قرار بود مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار شود که این کار با همکاری تمام همکارانم انجام گرفت و نفرات تیم ملی هم انتخاب شدند.

دبیر کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک بیان داشت: متأسفانه اصفهان به دلیل مشکلاتی که با مسئول سابق کمیته آکروژیم فدراسیون داشت، در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکرد و برای مدتی این رشته تعطیل شد اما خوشبختانه با ورود خانم درگاهی به فدراسیون و به خاطر اعتمادی که ایشان به من داشت، به عنوان دبیر این کمیته منصوب شدم و رشته آکروژیم دوباره در اصفهان شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: با شروع کار و شرایط کنونی، استان اصفهان می تواند در رشته آکروژیم و در رده‌های سنی مختلف در مسابقات کشوری مطرح باشد.

نکویی گفت: ورزشکارانی که در ژیمناستیک هنری فعالیت می‌کنند، پتانسیل بالایی برای ورود به زیرشاخه‌های ژیمناستیک دارند و می‌توانند در این رشته‌ها نتایج بهتری کسب کنند. آکروژیم برای فعالیت نیاز به امکانات زیادی ندارد و احتمال نتیجه‌گیری در این رشته زیاد است.

کد خبر 319212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.