صعود پرسپولیس به جمع ۴ تیم برتر قاره کهن/ الاهلی از خواب صعود پرید

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدرای سخت با پیروزی برابر الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس در ورزشگاه محمد بن زاید امارات به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پرسپولیس خیلی زود توسط علی علیپور در دقیقه ۵ به گل رسید اما اخراج مستقیم کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۱ کار را برای آنها سخت کرد. الاهلی که از یک یار بیشتر سود می‌برد در دقیقه ۵۲ توسط صالح الامری به گل رسید اما پرسپولیس که با این نتیجه حذف می‌شد در ادامه با وجود ۱۰ نفره بودن فشار آورد و روی یک کرنر موفق شد به لطف خطای هند مدافع الاهلی روی خط دروازه به پنالتی برسد تا گادوین منشا پنالتی را در دقیقه ۸۲ تبدیل به گل کند و پرسپولیس برای دومین بار در این بازی پیش بیفتد.

الاهلی که روی صحنه پنالتی پرسپولیس با اخراج مدافعش ۱۰ نفره شده بود در ادامه نتوانست بازی را به تساوی بکشاند تا روی یک ضد حمله با خطا روی بشار رسن یک پنالتی دیگر هم برای پرسپولیس گرفته شود و این بار مهدی طارمی پنالتی را به گل سوم تبدیل کند.

بدین ترتیب پرسپولیس با پیروزی ۳ بر یک در این دیدار و پیروزی ۵ بر ۳ در مجموع موفق شد جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را بگیرد و حریف الهلال عربستان در این مرحله شود.

کد خبر 318995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.