۱۱۰ شعبه فعال آموزش «یو سی مس» در اصفهان وجود دارد

مدیر موسسه امام علی (ع) و آموزشگاه آوای رویش گفت: ۱۱۰ شعبه فعال آموزش «یو سی مس» با بیش از ۳۰۰ مربی در استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه نماینده «یو سی مس» در استان اصفهان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد، اظهار داشت: اولین گروه فارغ التحصیلان این مرکز در استان اصفهان یک گروه ۴۲ نفره بود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ما در استان اصفهان ۱۱۰ شعبه فعال داریم که چندین هزار دانش آموز را تربیت می کنند.

مدیر موسسه امام علی (ع) و آموزشگاه آوای رویش با اشاره به اینکه در استان اصفهان ۳۰۰ مربی داریم که یکصد نفر از آنها مربی فعال هستند، گفت: یکی از اهداف ما ارتباط با دانش آموزان بعد از فارغ التحصیلی است که به همین منظور به دنبال راه اندازی باشگاه فارغ التحصیلان «یو سی مس» در اصفهان هستیم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان مراکز ما در مسابقات استانی، کشوری و جهانی شرکت می کنند و تاکنون نیز رتبه های خوبی را در این سه سطح کسب کرده ایم.رضایی با بیان اینکه هدف ما صرفا شرکت در مسابقات نیست و توسعه ذهن دانش آموزان را دنبال می کنیم، اظهار داشت: ما برای شرکت در مسابقات، از سوی هیچ ارگانی حمایت مالی نمی شویم و دانش آموزان با علاقه خود در این مسابقات شرکت کرده اند.

کد خبر 318901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.