۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
شماره ۴۶ فصلنامه اخلاق منتشر شد

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شماره ۴۶ فصلنامه اخلاق چاپ شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود را در سال ۱۳۹۱ از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت کرده است.

وی با بیان این که هفت مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «الگوواره توحید محور؛ الگویی متعالی برای تبیین فقر و بحران های محیط زیست»، «حقوق اخلاقی و جایگاه آن در فضای مجازی» و «چالش های اخلاقی سرگرمی در سبک زندگی اسلامی» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه است.

وی عنوان داشت: این فصلنامه به صورت منظم هر فصل توسط پژوهشکده الهیات و خانواده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آماده و چاپ می‌شود.

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق به ویژه اخلاق اجتماعی و اخلاق خانواده، فصلنامه را در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir، پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام www.isc.gov.ir و پایگاه مجلات تخصصی نور www.noormags.i مراجعه نمایند.

کد خبر 318888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.