کمالوند: به دو دلیل مربی خوشبختی هستم/ می‌ترسیدیم به پرواز برگشت نرسیم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلیل اول برتری مقابل سپاهان هواداران با غیرت نفت هستند که به اصفهان آمدند و دلیل دوم هم بازیکنان با غیرت تیم که ۱۰ نفره بازی را کنترل کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که مقابل سپاهان نتیجه خوبی گرفتیم و با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم سپاهان را بردیم. سپاهان قطب فوتبال کشور است و بردن این تیم در اصفهان کار بسیار دشواری است که بازیکنان ما به بهترین نحو انجام دادند.

وی افزود: به دو دلیل مربی بسیار خوشبختی هستم. اول به خاطر هواداران پرشور نفت که کیلومترها راه را طی کردند تا به اینجا رسیدند و دوم به خاطر بازیکنان باغیرتم که حتی با وجود ۱۰ نفره بودن جنگیدند و نتیجه گرفتیم.

کمالوند در مورد وقفه ایجاد شده در بازی به دلیل خاموشی پروژکتورها و اینکه این اتفاق به سود کدام تیم بود گفت: به هر حال ما هم راغب نبودیم که این اتفاق بیفتد و این وقفه شرایط بازی را دچار تغییر کرد. از طرف دیگر می‌ترسیدیم که به پرواز برگشت نرسیم ولی خوشبختانه در نهایت بازی را بردیم.

کد خبر 318462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.