سپاهانی‌های سابق برابر ذوب‌آهن

۲ سپاهانی سابق و دروازه‌بان فصل قبل ذوب‌آهن این هفته به عنوان بازیکنان فجر در جام حذفی برابر سبزپوشان اصفهانی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایمنا، فجر سپاسی در حالی عصر امروز از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که به احتمال زیاد ۲ بازیکن سابق سپاهان در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

سیدجلال عبدی که نامش پس از تنها یک نیم‌فصل حضور در سپاهان در لیست مازاد قرار گرفت با وجود تجربه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر ناچار شد تا برای سپری کردن خدمت سربازی خود به لیگ یک برود.

سعید قائدی‌فر هم پارسال اصلاً دوست نداشت که از سپاهان جدا شود اما در پی چند ماه خانه‌نشینی و پس از آنکه سرانجام پذیرفت عبدالله ویسی اعتقادی به او ندارد در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تیم قعرنشین ماشین‌سازی پیوست اما نتوانست مانع از سقوط سبزپوشان تبریزی به دسته پایین‌تر شود و در ادامه خودش هم سر از لیگ یک درآورد.

علاوه بر قائدی‌فر، پیمان سلمانی هم آخر هفته به ورزشگاه فولادشهر بازمی‌گردد. دروازه‌بان ذخیره فصل پیش ذوب‌آهن البته در صورتی که فجر با ترکیب اصلی‌اش به میدان بیاید احتمالاً شانس بازی برابر تیم سابق خود را نخواهد داشت.

کد خبر 318337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.