واکنش جالب سوری‌ها به تشویق اشتباه ایرانی‌ها/ بدل کی‌روش هم آمد!

پیش از آغاز بازی بازیکنان سوریه با لباس یک دست سفید برای تمرین وارد زمین شدند که تماشاگران با تصور اینکه آنها بازیکنان ایران هستند شروع به تشویقشان کردند. بازیکنان سوریه در واکنش به این موضوع به سمت تماشاگران ایرانی آمدند و برای آنها دست زدند.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده و با نتیجه یک بر صفر به سود سوریه در جریان است. حواشی این مسابقه را در ادامه می خوانید:
* پیش از آغاز بازی بازیکنان سوریه با لباس یک دست سفید برای تمرین وارد زمین شدند که تماشاگران با تصور اینکه آنها بازیکنان ایران هستند شروع به تشویقشان کردند. بازیکنان سوریه در واکنش به این موضوع به سمت تماشاگران ایرانی آمدند و برای آنها دست زدند.
* هواداران روی یکی از سکوهای ورزشگاه مشغول سلفی گرفتن با یکی از تماشاگران که شبیه به کارلوس کی‌روش بود و مانند او لباس پوشیده بود شدند. این شخص به بدل کی‌روش معروف است!
* مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان چند دقیقه مانده به آغاز بازی وارد ورزشگاه آزادی شد. شهردار تهران و سفیر سوریه در ایران نیز از دیگر مهمانان ویژه این دیدار هستند.
* مسئولان حراست ورزشگاه آزادی شجاع خلیل‌زاده را در هنگام ورود به جایگاه ویژه نشناختند و از ورود او به جایگاه جلوگیری کردند. البته با توضیح خبرنگاران برای مسئولان ورزشگاه، مدافع پرسپولیس موفق به حضور در جایگاه ویژه شد.
* تماشاگران بانوی سوری در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند. تعداد هواداران سوری حاضر در ورزشگاه تقریباً قابل ملاحظه است.
* با باز شدن دروازه تیم ملی کشورمان در دقیقه ۱۳ طلسم گل نخوردن ایران در مقدماتی جام جهانی شکسته شد.
* عکسی از ایرج باباحاجی خبرنگار فقید روزنامه گل و مطبوعات ورزشی در جایگاه خبرنگاران قرار داده شده است تا یاد و خاطره او زنده شود.

* بازیکنان سوریه بعد از پیش افتادن این تیم مدام خود را روی زمین می‌اندازند و وقت‌کشی می‌کنند.

کد خبر 318216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.