شاهد اجرای «شکلک» در فرشچیان باشید

نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیر قیطاسی که به عنوان نمایندۀ نجف آباد در بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان حضور دارد، امشب در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: داستان «شکلک» روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام نرگس و شریف است که به علت نداشتن توانایی مالی مجبور به زندگی در یک خانۀ متروکه می شوند. نرگس پا به ماه است و شریف، دانشجویی که همزمان مسافر کشی هم می کند. به محض سکونت این زوج در خانۀ متروکه آن ها با زوج دیگری به نام حسن و عالیه روبرو می شوند که آن ها هم در این خانه سکونت دارند با این تفاوت که آن ها در سال ۱۳۳۲ به قتل رسیده اند! حسن از نوچه های شعبان بی مخ و معرکه گیر است و عالیه به نوعی معرکه گردان و تقابل این دو زوج به داستان شکلک،  شکل می دهد.

امیر قیطاسی تصریح کرد: در این متن تقابل انسان های معمولی در یک برهۀ تاریخی بهانه ای برای سرک کشیدن به حال و هوای امروز جامعه می شود و دستاویزی است برای دیدن گذشته ای که به ظاهر از ما دور است اما به همان نسبت نزدیک.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند امروز ۱۳ شهریور ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۰۰  به سالن نمایش اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی نمایش «شکلک» به همراه نقد و بررسی نمایش های «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی مسعود نریمانی و «ماهی های نه ماهی» به کارگردانی کوروش شمس، امشب رأس ساعت ۲۱:۱۵ با حضور محسن رهنما در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود. /

کد خبر 318042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.