لج و لجبازی فرید و فراز

هافبک سابق سپاهان در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شرایط عجیبی دارد.

به گزارش ایمنا، بازیکن فصل پیش سپاهان که در نقل و انتقالات در لیست مازاد قرار گرفت در تیم جدیدش وضعیت پیچیده‌ای پیدا کرده است.

فراز کمالوند که از عملکرد فرید بهزادی کریمی در پنج هفته ابتدایی لیگ هفدهم رضایت ندارد مایل است تا با خارج کردن نام او از لیست صنعت نفت بازیکن دیگری را جایگزین کند. کمالوند برای آنکه بی‌میلی‌اش را برای ادامه همکاری با کریمی علنی کند این بازیکن را با خود به اردوی بروجرد نبرد و او را مکلف کرد تا به صورت اختصاصی در آبادان با بدنساز تیم تمرین کند.

در مقابل، این هافبک شهرضایی که باورش نمی‌شود پس از این مدت کوتاه از تیم جدیدش کنار گذاشته شود در مقابل خواست سرمربی تیم مقاومت می‌کند. از یک طرف، تنها سه روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران باقی مانده است و از سوی دیگر با توجه به موضع‌گیری تند کمالوند علیه کریمی آینده روشنی برای ادامه همکاری آنها با یکدیگر متصور نیست.

باید دید هافبک فصل گذشته سپاهان با پیوستن به یک تیم دیگر در مهلت باقیمانده، خود و تیم آبادانی را از بن‌بستی که به آن گرفتار آمده‌اند نجات می‌دهد یا به لجبازی با سرمربی نفت ادامه خواهد داد.

کد خبر 317912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.