اشتغال ۱۵۰ نفر با  آغاز به کار کارخانه تولید الکترود چادگان

چادگان - فرماندار چادگان گفت: با آغاز به کار کارخانه تولید الکترود چادگان برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

مهدی اسد پور در حاشیه بازدید از عملیات ساخت کارخانه تولید الکترود و محصولات صنعت جوش این شهرستان درگفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، ضمن ابراز خرسندی از میزان پیشرفت این پروژه و تشکر از متولیان این امر اظهار داشت: مدیریت شهرستان تمام تلاش و توان خود  را در راه اندازی این کارخانه به کار خواهد بست و چنانچه مشکلی در ادامه روند این پروژه احساس گردد نهایت همدلی و همکاری را در جهت حل آن به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این کارخانه از سال ۹۴ آغاز شده است که پیش بینی  می شود در فاز اول و تولید آزمایشی، آبان ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و دغدغه اشتغال در کشور، برای بیش از ۵۰ نفر اشتغال زایی ثابت پیش بینی شده است که این رقم بلافاصله در تولید بیش از ۳۰ هزارتن تا پایان سال اول، به ۱۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

ابری مشاور طرح این پروژه نیز با بیان این که این کارخانه تولیدکننده انواع الکترودها و محصولات صنعت جوش را در دستور کار خود دارد، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به ۵۵۰ میلیارد ریال در جهت راه اندازی این کارخانه هزینه شده است.

ابری با اشاره به به مشکلات و موانع موجود و همچنین سرمایه گذاری این شرکت در این منطقه، بحث انشعاب گاز را مهم ترین مسئله این پروژه عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری  و مساعدت مسئولان این مورد به زودی برطرف گردد.

کد خبر 317124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.