سامانه مدیریت نامگذاری معابر از تکرار نامگذاری ها جلوگیری می کند

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: سامانه مدیریت نامگذاری معابر و اماکن شهری از تکرار نامگذاری ها جلوگیری می کند.

وحید حیدریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سامانه مدیریت نامگذاری معابر و اماکن شهری به تازگی با هدف مکانیزه کردن گردش کار نامگذاری معابر، نمایش نقشه معابر و مدیریت گزارش معابر مبتنی بر نقشه در مجموعه شهرداری اصفهان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کل سامانه مدیریت نامگذاری معابر و اماکن شهری مبتنی بر نقشه است، افزود: از قابلیت های این سامانه می توان به پیاده سازی انواع تحلیل ها و گزارش های مکانی و بسترسازی برای آدرس یابی، گردآوری اطلاعات تکمیلی معابر و استفاده از آنها توسط بخش های مختلف شهری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه بانک نام و عناوین شخصیت های مطرح اعم از هنرمندان، فرهیختگان و افراد برجسته در این سامانه پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: اصفهان همیشه شهر علم، فرهنگ، ادب، ایثار و شهادت و حماسه بوده است و در سراسر کشور اصفهان را با تکیه بر همین عناوین مختلف می شناسند که این امر سبب شده تا نامگذاری معابر شهری بیشتر بر پایه این موارد باشد و شورای نامگذاری شهر اصفهان تلاش کند تا با نامگذاری شخصیت های مختلف و برجسته بر روی معابر شهری نام و یاد و خاطره این افراد را در شهر زنده نگه دارد.

وی ادامه داد: از این پس کل دستگاههای اجرایی می توانند از این سامانه که یکی از محاسن آن جلوگیری از تکرار نامگذاری ها و دسترسی به محل دقیق مورد نظر است، استفاده کنند.

حیدریان تصریح کرد: با توجه به اینکه در این سامانه از قابلیت های GIS به منظور کارآمدتر کردن فرآیندهای شورای نامگذاری معابر و همچنین پیاده سازی انواع تحلیل­ ها و گزارش های مکانی، استفاده شده است شهروندان با مراجعه به این سامانه دیگر نیازی به حضور در محل شهرداری های مناطق  ۱۵ گانه شهر نخواهند داشت و از این طریق به راحتی می توانند درخواست های خود را مطرح کنند.

کد خبر 317056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.