اعضای شورای شهر باید در راستای تحقق مطالبات مردمی تلاش کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: این حضور بار سنگینی را بر دوش اعضای شورای اسلامی شهر گذاشته است و باید در راستای تحقق مطالبات مردمی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارایمنا،  ناهید تاج الدین صبح امروز در اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه کار خود را انجام داده‌اند،  اظهار کرد: امروز مسئولان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به حضور دو برابری زنان در شورای پنجم شهر اصفهان عنوان کرد: از این رو انتظار می رود که مشکلات بانوان شهر اصفهان بیش از گذشته مورد توجه باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید حماسه مردم اصفهان را تکمیل کنند، گفت: مردم با حضور خود دغدغه مندی شان نسبت به مسائل شهری را نشان دادند و اعضای شورای شهر باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با تاکید براینکه مردم اصفهان به بلوغ سیاسی رسیده‌اند،  تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان از ارتقا جایگاه شوراهاست و نباید این امر را مورد بی توجهی قرار داد.

تاج الدین با تاکید براینکه مشکلات زیست محیطی رمق اصفهان را گرفته است، خاطر نشان کرد: از این رو ضروری است با استفاده  از سرمایه گذاری خارجی و استفاده از روش ها و مباحث دانش بنیان این معضلات را برطرف سازیم.

وی اظهارکرد: امیدوارم با استفاده از تخصص‌های اعضای دوره جدید شورای اسلامی شهر اصفهان قطار توسعه شهر اصفهان به سمت جلو حرکت کند چرا که مشکلات شهر اصفهان باید با گام‌های بلند توسط این شورا پیگیری و برطرف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان انتخاب مهدی جمالی‌نژاد به عنوان شهردار شهر یزد را تبریک عرض کرد و از اقداماتی که ایشان در سال‌های گذشته در شهر اصفهان انجام داده‌اند تشکر نمود.

کد خبر 316794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.