شیرینی پارسال تکرار نشد

پنالتی مهدی رجب‌زاده و پیش افتادن ذوب‌آهن از نفت این تصور را به وجود آورد که تیم اصفهانی مثل فصل پیش میزبان را با اختلاف گل شکست خواهد داد اما در نهایت این زردپوشان آبادانی بودند که با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

به گزارش ایمنا، مهدی رجب‌زاده که سه دیدار ابتدایی لیگ هفدهم را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز کرده بود در دومین حضور پیاپی خود در ترکیب اصلی ذوب‌آهن دومین گل فصلش را به ثمر رساند. گلی که کاپیتان ذوب‌آهن در نیمه اول دیدار با صنعت نفت از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان آبادانی نمود یادآور گلی بود که این بازیکن در هفته یازدهم لیگ شانزدهم به همین طریق در ورزشگاه تختی زده بود.

در آن مسابقه رجب‌زاده در ادامه ۲ گل دیگر هم در جریان مسابقه به ثمر رساند تا با هت‌تریک او ذوب‌آهن یک پیروزی قاطع بیرون از خانه را جشن بگیرد. در دیدار شب گذشته نیز پس از آنکه مهران درخشان‌مهر در نیمه دوم اختلاف را ۲ برابر کرد و برتری ذوب‌آهن تا یک ربع مانده به پایان بازی پابرجا بود این تصور به وجود آمد که اتفاق مشابهی در ورزشگاه تختی در حال وقوع است اما ذوب‌آهن در آخرین دقیقه مسابقه بازی برده را با تساوی عوض کرد تا اتفاق شیرین دیدار رفت فصل گذشته ۲ تیم در لیگ جدید برای سبزپوشان اصفهانی تکرار نشود.

کد خبر 316515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.