توزیع عادلانه ورزش شهروندی بدون منت وظیفه مسئولان است

نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با مربیان ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان با رویکرد تقویت ایستگاه‌های ورزشی سطح شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در طول سال بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال در ورزش شهر هزینه می‌کند، گفت: تنها هزینه نگهداری اماکن ورزشی مناطق پانزدهگانه شهرداری حدود ۳۰ میلیارد ریال است تا اماکن را برای ارائه خدمت به شهروندان آماده نگه داریم و بستر را برای ورزش با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت با توزیع عادلانه در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق محروم بدون منت آماده سازیم.

وی با اشاره به اینکه برای برپایی ۱۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی، پارک‌ها، بوستان‌ها و حاشیه زاینده‌رود در طول یک فصل ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه صرف می‌شود بیان کرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان در طول یکسال حدود ۲ میلیارد ریال هزینه ایاب و ذهاب به مربیان ورزش صبحگاهی خود پرداخت می‌کند. مربیان نقش به‌سزایی در سلامت شهر و شهروندان دارند و ما نیز با برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مبتنی بر دانش روز و استفاده از ظرفیت نظام داوطلبی تمام تلاش خود را برای توسعه ورزش شهروندی و همگانی انجام خواهیم داد چرا که برای ادامه حیات و زندگی خود و شهروندان نیاز به تحرک، ورزش و سالم زیستن داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان از زحمات بزرگ‌ مرد تاریخ‌ساز ورزش همگانی استان اصفهان و به نوعی بنیان‌گذار ورزش همگانی تیمسار شیرانی یاد کرد و خاطرنشان کرد: شیرانی با خدمات چند دهه‌ای خود در ورزش همگانی اصفهان هنوز هم یار و یاور ورزش همگانی و شهروندی است و در برنامه‌های این سازمان پیوسته حضور فعال دارد که از این همه خدمت و لطف وی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

قاسمی با بیان اینکه برای توسعه و تعالی ورزش شهر همه باید دست به دست هم دهیم، برای سایر پیشکسوتان ورزش اصفهان آرزوی صحت و سلامتی کرد و اذعان کرد: امیدوارم بتوانیم وظایف خود را در برابر پیشکسوتان، مربیان و شهروندان به خوبی انجام دهیم و با انجام خدمات ورزشی در راه سلامت شهر گام برداریم.

وی سلسله گفتمان‌ها و ارائه نظرات و پیشنهادات را لازم و به صلاح ورزش دانست و افزود: تنها با استفاده از تجربیات و دانش کارشناسان با تجربه‌ای همچون مربیان است که می‌توان به سطح مطلوبی از سلامت جامعه رسید و تمامی پرسنل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ازجمله معاونت‌ها، مدیریت‌ها، روابط عمومی و مجموعه مراکز ورزشی در کنار مربیان و همراه با برنامه‌های آن‌ها خواهد بود تا دغدغه‌های مربیان را کاهش و امور ورزش را تسریع نماییم.

سرپرست معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های تیمسار شیرانی و دیگر پیشکسوتان در ورزش همگانی استان اصفهان، گفت: این سازمان یکصد و چهار مربی فعال در زمینه ورزش صبحگاهی و شهروندی دارد که در بیش از ۱۳۰ ایستگاه ورزشی در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مهرداد سلطانی با اشاره به اینکه سازمان ورزش شهرداری اصفهان به دنبال ایجاد بستری مناسب برای ورزش صبحگاهی در شهر اصفهان است، اظهار کرد: یک دوره کلاس دانش‌افزایی به صورت تئوری و عملی در مردادماه با همکاری مربیان برگزار شد که با استقبال خوبی روبه رو شدیم و امیدواریم تأثیرات مثبت این دوره را در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی سطح شهر نیز شاهد باشیم.

در ادامه محمدعلی اساسی از مربیان ورزش صبحگاهی به نمایندگی از سایر مربیان گفت: اگر به دوران گذشته و اوایل انقلاب برگردیم خواهیم دید تیمسار شیرانی مسئول ورزش شهرداری بوده و زحمات بسیار زیادی برای ورزش شهروندی و همگانی متقبل شده است و به گردن همه ورزشکاران شهر حق به‌سزایی دارد.

اساسی با یادآوری اینکه ایستگاه‌های صبحگاهی مکانی است که همه افراد جامعه با جایگاه‌های مختلف اجتماعی و مسئولیتی در کنار هم و دوشادوش هم به ورزش می‌پردازند، تصریح کرد: مردم شهر از ظرفیت‌های مربیان صبحگاهی بهره‌مند می‌شوند تا هر صبح را با انرژی مثبت و سرشار از شادی، انگیزه و نشاط کار و فعالیت روزانه خود را آغاز کنند و جا دارد در این خصوص از همه زحمات و حمایت‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان و علی قاسمی که حامی ما در ورزش صبحگاهی بوده و هستند تقدیر و تشکر کنیم.

در پایان این برنامه از چهار مربی پیشکسوت و کهنسال آقا و بانو با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد و به تمامی مربیان حاضر در این نشست نیز کتاب اهدا شد.

کد خبر 316491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.