کاهش چشمگیر زمان پاسخگویی پشتیبانی شبکه و مرکز داده شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا از کاهش چشمگیر زمان پاسخگویی شبکه و مرکز داده شهرداری اصفهان خبرداد.

به گزارش ایمنا، وحید حیدریان با اعلام این مطلب اظهارکرد: با توجه به اهمیت و جایگاه سازمان  فاوا در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهرداری و شهروندان، بخش پشتیبانی شبکه و مرکز داده این سازمان وظیفه حفظ، نگهداری و ارتقاء بستر ارتباطی و زیرساختی این مجموعه را بر عهده دارد.

وی افزود: حساسیت این وظایف به گونه ای است که اگر خدمات پشتیبانی ICT  را از مجموعه شهرداری جدا کنیم عملاً تمام امور شهری و همچنین پاسخگویی و تکریم ارباب رجوعان مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری امکان پذیر نمی باشد.

وی با اشاره به حساسیت انجام خدمات پشتیبانی در سازمان فاوا خاطرنشان کرد:  در این راستا با تلاش و کوشش همکاران حوزه معاونت شبکه و مرکز داده این سازمان، در ۶ ماهه گذشته شاهد کاهش چشمگیر متوسط زمان پاسخگویی در حوزه مدیریت پشتیبانی شبکه و مرکز داده از ۱۳ ساعت به۶ ساعت و 30 دقیقه بوده ایم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با توضیح اقدامات مرتبط با این حوزه، اضافه کرد: پشتیبانی از شبکه و مرکز داده شهرداری شامل موارد مختلفی از جمله سرویس دوره ای منظم، بررسی موارد امنیتی، بروز رسانی سرویس های شبکه و در نهایت پاسخگویی و رفع خرابی های ارجاع شده از مناطق و سایر مراکز مرتبط با شهرداری است.

وی عوامل کاهش این آمار را برشمرد و بیان کرد: انجام صحیح  و به موقع سرویس دوره ای، به روز رسانی سرویس های شبکه ای(OS، آنتی ویروس و...) و انجام امور پاسخگویی، کنترل و رفع مشکلات سرویس ها با نظارت مستقیم مدیران و کارشناسان این سازمان از جمله عوامل مرتبط با کاهش زمان پاسخگویی این حوزه بوده است.

حیدریان در پایان ضمن قدردانی از مدیران و همکاران مرتبط در سازمان و شهرداری، ابراز امیدواری کرد تا در آینده با تلاش بیشتر شاهد اقدامات ارزنده تری در حوزه فناوری اطلاعات وا رتباطات شهرداری اصفهان باشیم.

کد خبر 316348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.