به گزارش ایمنا، وحید حیدریان با اعلام این مطلب اظهارکرد: با توجه به اهمیت و جایگاه سازمان فاوا در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهرداری و شهروندان، بخش پشتیبانی شبکه و مرکز داده این سازمان وظیفه حفظ، نگهداری و ارتقاء بستر ارتباطی و زیرساختی این مجموعه را بر عهده دارد.
وی افزود: حساسیت این وظایف به گونه ای است که اگر خدمات پشتیبانی ICT را از مجموعه شهرداری جدا کنیم عملاً تمام امور شهری و همچنین پاسخگویی و تکریم ارباب رجوعان مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری امکان پذیر نمی باشد.
وی با اشاره به حساسیت انجام خدمات پشتیبانی در سازمان فاوا خاطرنشان کرد: در این راستا با تلاش و کوشش همکاران حوزه معاونت شبکه و مرکز داده این سازمان، در ۶ ماهه گذشته شاهد کاهش چشمگیر متوسط زمان پاسخگویی در حوزه مدیریت پشتیبانی شبکه و مرکز داده از ۱۳ ساعت به۶ ساعت و 30 دقیقه بوده ایم.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با توضیح اقدامات مرتبط با این حوزه، اضافه کرد: پشتیبانی از شبکه و مرکز داده شهرداری شامل موارد مختلفی از جمله سرویس دوره ای منظم، بررسی موارد امنیتی، بروز رسانی سرویس های شبکه و در نهایت پاسخگویی و رفع خرابی های ارجاع شده از مناطق و سایر مراکز مرتبط با شهرداری است.
وی عوامل کاهش این آمار را برشمرد و بیان کرد: انجام صحیح و به موقع سرویس دوره ای، به روز رسانی سرویس های شبکه ای(OS، آنتی ویروس و...) و انجام امور پاسخگویی، کنترل و رفع مشکلات سرویس ها با نظارت مستقیم مدیران و کارشناسان این سازمان از جمله عوامل مرتبط با کاهش زمان پاسخگویی این حوزه بوده است.
حیدریان در پایان ضمن قدردانی از مدیران و همکاران مرتبط در سازمان و شهرداری، ابراز امیدواری کرد تا در آینده با تلاش بیشتر شاهد اقدامات ارزنده تری در حوزه فناوری اطلاعات وا رتباطات شهرداری اصفهان باشیم.
نظر شما