نویدکیا باید اخراج می‌شد/ گل دوم سپاهان آفساید بود

کارشناس داوری کشورمان در برنامه شب گذشته نود صحنه‌های مشکوک دربی شصت و یکم فوتبال اصفهان را آنالیز کرد.

به گزارش ایمنا، بخشی از برنامه شب گذشته نود به صحنه‌های مشکوک دربی شصت و یکم فوتبال اصفهان اختصاص داشت.
حدود دقیقه ۳۴ آن مسابقه رشید مظاهری از دروازه ذوب‌آهن بیرون آمد و توپ مهاجم سپاهان را در دو مرحله با سینه و سر دفع کرد. البته تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد مظاهری مرتکب خطای هند شده است که از دید داور پنهان ماند. سپاهانی‌ها معتقد بودند مظاهری در این صحنه باید اخراج می‌شده است اما مسعود مرادی که به عنوان کارشناس داوری در برنامه شب گذشته نود حضور داشت عنوان کرد که چون بازیکن سپاهان پشت به دروازه بوده، مظاهری به دلیل خطای هند تنها باید کارت زرد می‌گرفت و یک ضربه آزاد مستقیم هم به سود سپاهان اعلام می‌شد.
کارت قرمز برای رسول نویدکیا و گل آفساید سپاهان
همچنین طبق تشخیص مسعود مرادی رسول نویدکیا به دلیل خطا روی محمدرضا حسینی در دقیقه ۴۱ باید با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد.
ذوب‌آهنی‌ها اعتقاد داشتند قبل از به ثمر رسیدن گل نخست سپاهان توسط ساسان انصاری، روی مرتضی تبریزی خطا شده است و گل سپاهان مردود است اما کارشناس داوری برنامه نود چنین اعتقادی نداشت.

البته به تشخیص مرادی، جلال‌الدین علیمحمدی قبل از زدن گل دوم سپاهان در دقیقه ۹۲ در آفساید قرار داشت و بنابراین گل دوم سپاهان مردود بود.
به گزارش ایمنا، شهرآورد فوتبال اصفهان که پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید. داوری آن دیدار جنجال زیادی به پا کرد و حتی منجر به صدور بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد.

کد خبر 316280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.