رعد پدافند همچنان در انتظار حامی مالی است/ والیبال یتیم‌شده اصفهان را دریابید

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی گفت: فصل گذشته با وجود مشکلات زیادی که داشتیم توانستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم و امسال برای حضور در لیگ برتر نیاز به حامی مالی داریم اما متأسفانه هنوز خبری از اسپانسر نیست.

علی بهرامی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط حضور تیمش در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: تا این لحظه هنوز اسپانسری برای حمایت از تیم پا پیش نگذاشته است.

وی ادامه داد: دوستان و همکارانم با افراد زیادی صحبت کرده‌اند اما متأسفانه هنوز اسپانسر و حامی مالی هزینه‌های این تیم برای حضور در لیگ برتر را متقبل نشده و اقدام عملی صورت نگرفته است.

بهرامی‌نیا گفت: خودم با یک سرمایه‌گذار صحبت کرده‌ام و کمی امیدوار هستم اما تا قبل از اینکه حمایت او از تیم قطعی نشود نامی از او نمی‌برم تا ببینیم این اتفاق خجسته و میمون خواهد افتاد یا خیر.

والیبال یتیم‌شده اصفهان را دریابید

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم از روز شنبه در ورزشگاه تختی شروع شده است و قصد داریم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم. هدف از شروع تمرینات رونق بخشیدن به فضای والیبال اصفهان است تا بالاخره مسئولان و افراد توانمند، والیبال یتیم شده اصفهان را دریابند.

وی بیان کرد: مسئولان استان اصفهان به فکر این تیم نیستند و انگار نه انگار که تیم والیبالی داریم که به لیگ برتر راه پیدا کرده است. خیلی از استان‌ها و شهرستان‌ها مثل شهرستان کاشان مجوز لیگ برتری ندارند اما در بوق و کرنا می‌کند که قصد داریم ۲ نماینده در لیگ برتر داشته باشیم که در نهایت یک تیم را برای حضور در لیگ برتر معرفی کردند اما اصفهان که سهمیه حضور را دارد و والیبال اصفهان سالیان سال منتظر چنین گزینه‌ای بوده و با زحمت خودش به لیگ برتر راه پیدا کرده، متأسفانه تا این لحظه کسی از این تیم حمایت نکرده است.

بهرامی‌نیا در پاسخ به اینکه اگر حامی مالی برای حضور تیم رعد پدافند در مسابقات لیگ برتر ورود پیدا نکند به لیگ دسته یک برمی‌گردید، گفت: این تصمیمات به تصمیمات کلان مدیریتی سردار توکلی مدیرعامل باشگاه رعدپدافند هوایی بر می‌گردد. در حال حاضر یک والیبالیست هستم و هنوز ابلاغ رسمی برای هدایت تیم در فصل جدید به من از سوی باشگاه داده نشده است. معمولاً هم وقتی جایی خبری از پول نباشد کسی ورود پیدا نمی کند اما اگر از پول خبری بود مربیان داخلی و خارجی قطار قطار صف می‌کشیدند اما چون خبری از پول نیست در حال حاضر گزینه‌ای بهتر از من سراغ ندارند!

اگر قراردادهای ۲ فصل گذشته‌ام را تصفیه کنند، تیم را مجانی هدایت می‌کنم

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی تصریح کرد: تحت هر شرایطی در تیم نمی‌مانم. ۲ سال برای این تیم زحمت کشیده‌ام و حداقل قرارداد این ۲ فصل را تصفیه کنند تا امسال مجدداً مجانی برای تیم کار می‌کنم.

بهرامی‌نیا اضافه کرد: مشکلات ما تنها به مربیگری ختم نمی‌شود. تیم‌های اینچنینی که از لحاظ مالی در مضیقه هستند مشکلاتشان پیچیده‌تر از این حرف‌ها است و مربی باید سالن تمرین، خوابگاه، هزینه رفت و آمد، تغذیه و غیره را مدیریت کند.

وی ادامه داد: کمتر از ۵۰ درصد از قراردادهای فصل گذشته بازیکنان پرداخت شده است اما اگر شرایط مالی تیم خوب شود برای این فصل بازیکن نیز جذب خواهیم کرد.

مسئولان هیأت استان برای والیبال قدمی برنمی‌دارند

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی در مورد مصاحبه رئیس هیأت والیبال استان اصفهان با یکی از رسانه‌ها که اگر حامی مالی تیم را برای حضور در لیگ برتر حمایت نکند، این تیم به دسته یک برمی‌گردد، گفت: باید این سوال را از تیمور باجول به عنوان مسئول هیأت استان که برای والیبال اصفهان قدمی هم برنمی‌دارد بپرسید. تیمی که سال گذشته توانسته در مسابقات لیگ دسته کسب مقام کند و به لیگ برتر راه یابد، دوباره امسال به لیگ دسته یک برگردد که چه اتفاقی بیفتد؟ بر فرض که دوباره این پروسه را طی کند و به احتمال خیلی ضعیف دوباره سهمیه لیگ برتر بگیرد، نهایتاً قرار است چه اتفاقی برای والیبال اصفهان بیفتد؟

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: ویترین کار مسئولان هیأت‌های‌ والیبال استان‌ها این است که نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشند و شهر اصفهان در حالی با این پتانسیل سهمیه لیگ برتری را کسب کرده‌ است که سال گذشته کسی حتی یک ریال هم به این تیم کمک نکرده است.

وی افزود: وظیفه هیأت والیبال استان این است که به دنبال جذب اسپانسر برای نماینده والیبال اصفهان باشد و از مسئولان بخواهد که به این تیم کمک کنند. چطور همه شهرداری های شهرهای دیگر می توانند نماینده ای در لیگ برتر داشته باشند؟ کاشان که یکی از شهرستان های استان اصفهان است در لیگ برتر بسکتبال تیمداری می‌کند اما اصفهان نمی تواند در این رشته تیمداری کند. فرش محتشم کاشان امسال در لیگ برتر والیبال تیمداری می کند اما اصفهان با پتانسیل های زیادی که در اختیار دارد توانایی تیمداری در لیگ برتر والیبال را ندارد.

به نقطه اول برگردیم که چه اتفاقی بیفتد؟!

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی در پاسخ به این سوال که اگر قرار شود این تیم دوباره به لیگ دسته یک برگردد، هدایت آن را به عهده خواهید گرفت یا خیر، اذعان کرد: مگر دیوانه‌ام که این کار را انجام دهم؟! یکبار این تیم را به لیگ برتر برده‌ام و دوباره به نقطه اول برنمی‌گردم. در شرایطی سرمربی این تیم خواهم ماند که ابتدا مبلغی را به من بدهند یا حداقل قرارداد ۲ فصل گذشته‌ام را تصفیه کنند تا مسئولیت این تیم را در لیگ برتر قبول کنم.

وی تأکید کرد: تنها موضوع مربیگری این تیم نیست و فصل گذشته برای خوابگاه، غذا و حتی آب معدنی سر تمریناتمان هم مشکل داشتیم. فرش محتشم فصل گذشته هزینه‌های زیادی برای تیمش کرد و تنها نزدیک به سه اتوبوس تماشاگر برای تماشای بازی با ما به سالن آورده بود. اما در مقابل ما برای تهیه آب معدنی سر تمرین بازیکنان با مشکل مواجه بودیم.

بهرامی‌نیا اشاره کرد: در بازی مقابل ارومیه هم اتوبوس ما ۲۴ ساعت طول کشید تا به ارومیه برسد اما تیم ارومیه برای بازی در اصفهان با پرواز آمد. به هر حال با وجود مشکلات زیاد توانستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم و مگر می‌شود دوباره به لیگ دسته یک برگردیم؟

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند هوایی ادامه داد: اصلاً مگر هیأت قرار است در لیگ دسته یک تیم دهد یا فقط حرف آن را می‌زند؟ هیأت والیبال استان یک تیم در لیگ دسته یک را هم نمی‌تواند مدیریت کند و توان مالی آن را هم ندارد. مسئولان سازمان‌های مختلف باید برای حمایت از نماینده استان اصفهان در لیگ برتر اقدامی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: نقطه آمال و آرزوی والیبالیست‌های جوان و نوجوان حضور در تیم‌های پیکان تهران، سایپا و بانک سرمایه است و در حال حاضر که بستری فراهم است باید برای حفظ تیم رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تلاش کرد. اگر تیم بزرگسالان تشکیل شود قطعاً در ادامه تیم  نوجوانان و جوانان نیز شکل خواهد گرفت.

کد خبر 316075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.