افزون بر یک میلیارد ریال صرف فعالیت های عمرانی مددجویان نطنزی شده است

نطنز-مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: یک میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال هزینه فعالیت‌های عمرانی برای مددجویان شهرستان نطنز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ محمدرضا مومی اردستانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع یک میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال، ۴ مورد خرید مسکن شهری به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و ۱۱ مورد کمک به طرح بهسازی به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد نطنز گفت: کمک به تکمیل مسکن مددجویان شهری ۱۴ مورد به ۳۰۰ میلیون ریال و تعمیرات کلی و جزئی ۴۸ مورد به مبلغ ۸۳۱ میلیون ریال بوده که صرف فعالیت‌های عمرانی مددجویان شده است.

وی تصریح کرد: ضمن تقدیر از  خیرانب که با کمیته امداد در طرح‌های محسنین، اکرام ایتام، تهیه جهیزیه و غیره با این نهاد همکاری دارند، در طرح‌های دیگر کمیته هم حضور پررنگی را داشته باشند.

مومی اردستانی خاطرنشان کرد: کمیته امداد نطنز توانسته است با حضور پررنگ خیران نطنزی به‌خصوص نطنزی‌های مقیم تهران گام‌های محکمی را در جهت کارآفرینی و فقرزدایی مددجویان بردارد که امیدواریم با حضور پررنگ مددجویان این مسیر روشن با قدرت بیشتر ادامه یابد.

کد خبر 315906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.